خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بوکان:

مناسب ترين الگو براي مسلمانان سيره ي عملي پيامبر اعظم (ص) در زندگي است

ویژه برنامه گرامیداشت عيد مبعث به همت روابط عمومی و تبلیغات سپاه بوکان با حضور کارکنان پایور و وظیفه در حسینیه شهید شجاعی این سپاه برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۰۷۶۳۶
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بوکان عید مبعث را سالروز تاریخ انسانیت بشر دانست و خاطر نشان کرد : بکارگیری سیره حضرت رسول (ص) در زندگی بشریت، ضامن رفع همه مشکلات بشری است.

حجت الاسلام روح الله فتحی با اشاره به برخی از آیات و روایات پیرامون بعثت پیامبر خاتم (ص) گفت : پیامبر عظیم الشان اسلام (ص) با آیات نورانی از جانب خداوند برای اتمام فضایل اخلاقی در روح بشریت ظهور کرد و جامعه بشری را که در ذلت به سر می برد به اوج عزت رساند.

وی تصریح کرد: مناسب ترين اخلاق و الگو براي مسلمانان و کشور اسلامي فرمايشات و سيره ي عملي پيامبر اعظم (ص) در زندگي است.

حجت الاسلام فتحی با بیان اینکه رسول اكرم (ص) كاملتـرين انسان و بـزرگ و سـالارتمام پيـامبـران است. افزود در عظمت آن حـضـرت همـيـن بـس كـه خـداونـد متـعـال در قرآن مـجـيـد او را با تعبير ((يا ايها الرسـول)) و ((يا ايها النبى)) مورد خطاب قرار مى دهد و او را به عنوان انسانى الگو براى تمام جهانيان معرفى مى نمايد: ((لقد كان لكـم فى رسول الله اسـوه حسنه))

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بوکان به اخلاق و سیره پیامبر اکرم(ص) اشاره کرد و گفت: هدف از بعثت پیامبران ایجاد اخلاق حسنه و نیکو بود ، حضرت محمد (ص) نیز به عنوان خاتم پیامبران مبعوث شد تا فضایل اخلاقی و خلقیات نیکو را تحقق بخشیده و رذایل اخلاقی را یادآور شود .

ارسال نظرات