پرداخت تسهیلات برای ایجاد اقامت گاه‌های بوم گردی

مدیرکل بنیاد مسکن لرستان گفت: برای افراد به دنبال ایجاد اقامتگاه‌های برمگردی در روستاهای هدف مبلغ ۱۵ میلیون تومان تسهیلات به آن‌ها پرداخت می‌شود.
کد خبر: ۹۰۰۷۷۰۵
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، مسعود رضایی امروز در جلسه ستاد خدمات سفر لرستان با اشاره به اینکه اقتصاد روستا یکی از پارامترهایی بوده است که همواره به دنبال آن بودیم بیان کرد: یکی از موضوعات در این راستا تقویت گردشگری روستایی است.

وی بابیان اینکه در بسیاری از روستاهای اصلی که در حوزه گردشگری ظرفیت دارند از سنوات قبل اقدامات زیرساختی انجام‌شده گفت: تاکنون مبلغ ۹۰۰ میلیون تومان برای اجرای طرح هادی روستای بیشه انجام‌شده و 600 میلیون تومان برای توسعه گردشگری این روستا از محل اعتبار ملی هزینه خواهد شد است.

مدیرکل بنیاد مسکن لرستان عنوان کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در نظر دارد بر اساس قانون برنامه ششم توسعه در ۳۰۰ روستای سطح کشور زمینه را برای توسعه گردشگری مهیا کند که تعدادی از این روستاها مربوط به لرستان است.

رضایی اظهار داشت: بر این اساس درصورتی‌که افراد به دنبال ایجاد اقامتگاه‌های برمگردی در روستاهای هدف باشند مبلغ ۱۵ میلیون تومان تسهیلات به آن‌ها پرداخت می‌شود.

 

ارسال نظرات