دیدار فرمانده سپاه ثارالله با فرمانده قرارگاه جنوبشرق ارتش

 سردار ابوحمزه  فرمانده سپاه ثارالله  به مناسبت 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران با فرمانده قرارگاه جنوبشرق ارتش جمهوری اسلامی ایران دیدار کرد
کد خبر: ۹۰۰۷۷۸۰
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان ،  سردار ابوحمزه  فرمانده سپاه ثارالله  به مناسبت 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران با فرمانده قرارگاه جنوبشرق ارتش جمهوری اسلامی ایران دیدار کرد

  در این دیدار فرمانده سپاه ثارالله ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و 29 فرورین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران به فرماندهی و همه ارتشی  ها  اظهار داشت : ان شالله برادران ارتشی همانطور که در این چهل سال در خدمت اسلام و نظام اسلامی و فرماندهی معظم کل قوا و امت بزرگ ایران اسلامی بودند از این بعد هم بتوانند به وظایف و تکالفشان به نحو احسن عمل نمایند .

ابوحمزه ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای ارتش خصوصا شهید صیاد شیرازی اظهار داشت : عزیزان ارتشی از همان ابتدای انقلاب در خدمت اسلام  امام مردم و انقلاب بودند. و با تمام وجود از ارزشهای نظام و انقلاب دفاع کردند .و در طول دفاع مقدس در 8 سال نقش کلیدی هم نیروی هوایی هم نیروی زمینی و هم دریایی ارتش داشتند.

وی افزود : بعد از جنگ هم در طول حدودا 29 سال یعنی از سال 68 تا به حال همواره در خدمت ولایت و امت بزرگ ایران اسلامی بودند و در همه عرصه ها خدمتهای بسیار ارزنده و ارزشمندی را به نظام و کشور داشتند که جا دارند در اینجا صمیمانه از فرماندهان. مدیران مسئولین و احاد کارکنان ارتش جمهوری اسلامی تقدیر و تشکر کنیم.

در پایان سردار ابوحمزه به ذکر چند خاطره از صیاد شیرازی یاد و خاطره این عزیز بزرگوار را گرامی داشتند

 

 

ارسال نظرات