دیدار سیدحسین میری فرمانده حوزه مقاومت بسیج کارگری سپاه ورامین با حجت الاسلام محمودی امام جمعه موقت ورامین+تصاویر

حجت الاسلام محمودی :حمایت از تولید ملی مقدمه ای برای بهبود وضعیت اشتغال و معیشت مردم است

کد خبر: ۹۰۰۷۸۷۶
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان تهران :حجت الاسلام محمودی امام جمعه موقت ورامین در دیدار باسید حسین میر ی فرمانده حوزه مقاومت بسیج کارگری سپاه ورامین  بیان داشت:تولید ملی مقدمه ای خواهد بود بر اشتغال زایی ، کارآفرینی ، افزایش بهره وری در تمامی عرصه ها و همچنین باعث بهبود وضعیت اجتماعی، زندگی مردم و و همچنین کاهش نرخ تورم و اثرات مثبت در اقتصاد که منجر به رشد و ترقی کشورمان خواهد شد.

امام جمعه موقت ورامین  یاد آور شد: ضرورت حمایت ملت ایران از چرخه های تولیدی و کالای ایرانی راه حل اساسی برحرکت و جهش اقتصاد کشور است.

حجت الاسلام محمودی :حمایت از تولید ملی مقدمه ای برای بهبود وضعیت اشتغال و معیشت مردم است

میری افزود: کیفیت تولید لازمه تحقق و الگو شدن کالاهای ایرانی است ودر همین مقوله عدم نظارت و برخورد باعث بی اعتمادی مردم به تولیدات داخل شده است.

وی خاطرنشان کرد: با فرهنگ سازی جهت خرید کالای ایرانی می توان حمایت از کار و سرمایه ایرانی را تحقق بخشید و سپس شاهد تحقق اقتصاد مقاومتی در جامعه بود.

حجت الاسلام محمودی :حمایت از تولید ملی مقدمه ای برای بهبود وضعیت اشتغال و معیشت مردم استحجت الاسلام محمودی :حمایت از تولید ملی مقدمه ای برای بهبود وضعیت اشتغال و معیشت مردم استحجت الاسلام محمودی :حمایت از تولید ملی مقدمه ای برای بهبود وضعیت اشتغال و معیشت مردم استحجت الاسلام محمودی :حمایت از تولید ملی مقدمه ای برای بهبود وضعیت اشتغال و معیشت مردم است

ارسال نظرات