مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز استان زنجان:

کمبود 910 کلاس در فضای آموزشی استان زنجان

در حال حاضر با کمبود 910 کلاس در فضای آموزشی استان مواجه هستیم که این رقم با توجه به ازدیاد ورودی مدارس در سالهای آتی با افزایش مواجه خواهد شد.
کد خبر: ۹۰۰۷۹۱۳
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز استان زنجان در دیدار با مدیر کل صدا و سیمای مرکز زنجان، مشارکت و همکاری صدا و سیما با این اداره کل در امر مدرسه سازی را ستود و گفت: بدون شک صداو سیما با تولید برنامه های پربار و تهیه گزارش های خبری تاثیرگذاری خوبی در امر جذب خیرین جهت مشارکت در ساخت فضاهای آموزشی در مناطق محروم استان داشته و دارد.

جعفر پرویزی  با اشاره به اجرای طرح خیرین مدرسه یار در آموزش و پرورش استان و همیاری فرهنگیان استان در ساخت و تجهیز مدارس، افزود: قصد داریم در سال جدید با کمک و همکاری صداوسیما این طرح را در سایر ادارات و نهادهای استان نیز اجرا نماییم تا با افزایش مشارکتهای عمومی گام بلندی را جهت جبران کمبود فضای آموزشی در استان برداریم .

وی به موضوع بازسازی و تجهیز 400 مدرسه در سطح استان اشاره کرده و اظهار داشت: در حال حاضر با کمبود  910 کلاس در فضای آموزشی استان مواجه هستیم که این رقم با توجه به ازدیاد ورودی مدارس در سالهای آتی با افزایش مواجه خواهد شد که با برنامه ریزی مدون می توانیم نسبت به تأمین این فضاهای آموزش با مشارکت عمومی اقدام نماییم.

مدیرعامل مجمع خیرین مدرسا ساز استان از برگزاری جشنواره خیرین مدرسه ساز در اردیبهشت ماه خبرداده و خواستار همکاری صداوسیمای استان و پوشش کامل این جشنواره شد . 

گفتنی است، اعضای مجمع خیرین مدرسه ساز استان به همراه مدیران کل آموزش و پرورش و همچنین نوسازی مدارس استان با حضور در صداوسیمای مرکز زنجان با مدیرکل مرکز دیدار کردند .

 

 

ارسال نظرات