خبرهای داغ:
واکنش توییتری‌ها به استعفای معاون محیط زیست

#متهم_گریخت

مدنی یکی از متهمینی است که می‌بایست مشخص شود ارتباطی میان او و دیگر عوامل شبکه جاسوسی وجود داشته است یا خیر؛ اما کاوه مدنی نه تنها مورد سؤال جواب جدی قرار نگرفت بلکه پس از انتشار تصاویر رقص جنجالی وی، دیگر به ایران بازنگشت و از خارج کشور استعفا داد.
کد خبر: ۹۰۰۷۹۲۷
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۳
به گزارش خبرگزاری بسیج، کاوه مدنی! نامی که برای همیشه از ایران رفت و تمامی رازهای مگو را هم با خود برد. قد بلند، با موهای کوتاه و چهره ای که انگلیسی را بدون لکنت حرف می زد. چند بار در شبکه های فارسی زبان خارج از کشور حاضر شد و به عنوان یک متخصص حرف زد. اتفاقی که به عنوان یک پاشنه آشیل، هنگام بازگشت به ایران برای او همیشه دردسرساز شد.
در 36 سالگی به عنوان معاون سازمان حفاظت محیط زیست منصوب شد. سازمانی که معمولاً مدیران سفیدمو در آن به صورت سنتی نقش شیخوخیت ایفا می کنند. او یکی از معدود جوانان دهه شصتی دولت لقب گرفت.
به دنبال کشف شبکه جاسوسی و نفوذ کاووس سید امامی و دستگیری چند نفر از عوامل شبکه اسرائیلی – انگلیسی – آمریکایی، حرف و حدیث‌هایی درباره کاوه مدنی استاد دانشگاه امپریال کالج لندن هم سر زبان‌ها افتاد و مشخص شد مدنی یکی از متهمینی است که می‌بایست مشخص شود ارتباطی میان او و دیگر عوامل شبکه جاسوسی وجود داشته است یا خیر؛ اما به دلایلی که مسؤولان دولتی باید شفاف سازی کنند، کاوه مدنی نه تنها مورد سؤال جواب جدی قرار نگرفت بلکه پس از انتشار تصاویر رقص جنجالی وی در ابتدای سال، دیگر به ایران بازنگشت و از خارج کشور استعفا داد.
وی پس از این مساله، در توییتی مدعی شد در ایران جاهلان مجازی با توهم توطئه علم، دانش و تخصص را پس می‌زنند.
علی قلهکی از فعالین رسانه در پاسخ به او نوشت: اواسط اسفند تحت عنوان ماموریت به خارج از کشور رفتید برای آنکه نشان دهید که واقعا برای ماموریت بوده و برمی‌گردید، بلیط برگشت به تاریخ ۱۰ فرودین هم گرفتید علی‌رغم تذکر و نامه نگاری‌ها از کشور خارج شدید! از ابتدا هم به قصد نیامدن، رفتید این است فلسفه #متهم_گریخت!
ارسال نظرات
پر بیننده ها