در آستانه روز پاسدار:

جمعی از دانش آموزان کانون شهید چمران ابرکوه با پاسداران دیدار کردند

فرمانده ناحیه مقاومت ابرکوه: نیاز پاسداری مراقبت، عدم گرفتاری به ظواهر و اخلاص است که این محور‌ها هدف انقلاب را تبیین و آینده آنرا ترسیم می‌کند.
کد خبر: ۹۰۰۸۲۵۶
|
۳۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از ابرکوه، در آستانه میلاد با سعادت سومین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و روز پاسدار، رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان ابرکوه، واحد فرهنگی و همچنین دانش آموزان عضو کانون فرهنگی شهید چمران با حضور در ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه این مناسبت‌های مسعود را تبریک گفتند.
در این دیدار صمیمی فرمانده ناحیه ابرکوه ضمن تبریک اعیاد شعبانیه به بیان گوشه‌ای از ابعاد شخصیتی حضرت امام حسین (ع) پرداخت و در خصوص وظایف پاسدار مطالبی بیان نمود.
سرهنگ دوم پاسدار علی فاتحی در ادامه به سخن سردار شهید باکری در خصوص پاسدار اشاره کرد که گفته بود «پاسدار باید بجنگد، خسته نشود، نخوابد تا بخودی خود به خواب رود» و بر این اساس پاسداری نه زمان می‌شناسد و نه بازنشستگی.
وی افزود نیاز پاسداری مراقبت، عدم گرفتاری به ظواهر و اخلاص است که این محور‌ها هدف انقلاب را تبیین و آینده آنرا ترسیم می‌کند.
فاتحی در پایان سخنانش به نوجوانان حاضردر جلسه ضمن یادآوری توصیه تحصیل، تهذیب، ورزش مقام معظم رهبری به آنان توصیه کرد در امر تحصیل و درس تلاش مجدانه و در مساجد حضور مسئولانه داشته باشند.
در این دیدار سید جلال حسینی رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان ابرکوه نیز ضمن تبریک این میلاد با سعادت و روز پاسدار از تلاش‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تقدیر و تشکر نمود و برای کارکنان خدوم آن آرزوی سلامت و موفقیت نمود.
ارسال نظرات