خانواده شهداء چشم و چراغ این مملکت هستند/تکریم خانواده شهداء، تکریم آرمانهای انقلاب اسلامی است

رئیس حوزه هنری کهگیلویه وبویراحمد گفت: تکریم خانواده شهداء یک وظیفه همگانی و انسان دوستانه است و امروز مسئولان و جوانان این مرز وبوم باید خود را ممنون خانواده های شهدا بدانند.
کد خبر: ۹۰۰۸۳۸۹
|
۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۴
شریف اسلامی در دیدار با خانواده شهید سید حسین ملک حسینی از شهدای هنرمند استان و دفاع مقدس با گرمیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و از جمله شهید آوینی گفت: شهید آوینی در یک کلمه جغرافیای جنگ، دفاع مقدس وهنر بزرگ انقلاب اسلامی بود که در همین راه و برای شهدا شربت شهادت را نوشید.

وی با گرمیداشت یاد و خاطره شهید آوینی به برگزاری هفته هنر انقلاب اسلامی که همزمان با شهادت این شهید بزگوار است، اشاره کرد وگفت: انقلاب اسلامی ایران خونب‌های شهیدان بزرگی همچون شهید ملک حسینی و جوان‌های دیگر است که برای سربلندی این انقلاب جان شیرین خود را نثارآرمان‌های انقلاب کردند.

رئیبس حوزه هنری خانواده شهدا را چشم و چراغ ایران اسلامی دانست و افزود: تکریم خانواده شهداء یک وظیفه همگانی و انسان دوستانه است و امروز مسئولان و جوانان این مرز وبوم باید ممنون خانواده‌های شهداباشند.

شریف اسلامی بازگو کردن هنر اصیل انقلاب و یاد آوری خاطره‌های شهداء در زمینه ادبیات پایداری را از مهمترین وظیفه و رسالت مهم حوزه هنری دانست و گفت: حوزه هنری انقلاب اسلامی همیشه می‌کوشد در زمینه جمع آوری و بازگو کردن این ادبیات در سطح جامعه اهتمام جدی ورزد.

لازم به ذکر است همزمان با آغاز هفته هنر انقلاب اسلامی رئیس حوزه هنری و جمعی از هنرمندان استان کهگیلویه وبویراحمد با خانواده شهید سید حسین ملک حسینی از شهدای هنرمند استان دیدار کردند.
ارسال نظرات