سپاه پاسداران در عرصه جهاد و شهادت پیش‌تاز مقاومت و ایستادگی است / حادثه طبس معجزه‌ای برای رسوایی ابدی استکبار جهانی

امام جمعه خرم‌‌آباد گفت: سپاه پاسداران در عرصه جهاد و شهادت پیش‌تاز مقاومت و ایستادگی است
کد خبر: ۹۰۰۸۴۳۹
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، آیت‌الله سیداحمد میرعمادی امروز در خطبه‌های نماز جمعه خرم آباد با بیان اینکه ضمن تبریک حلول ماه شعبان فرارسیدن اعیاد شعبانیه، اظهار داشت: این اعیاد را محضر امام زمان (عج)، مقام معظم رهبری و تمامی دوستداران اهل‌بیت (ع) تبریک و تهنیت عرض می‌نماییم.

وی با اشاره به ولادت باسعادت امام حسین (ع) در روز سوم شعبان و سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دوم اردیبهشت‌ماه تصریح کرد: امام حسین (ع) اسوه جهاد فی‌سبیل‌الله و الگوی قیام که جهاد و بزرگترین پاسدار اسلام است.

امام جمعه خرم‌‌آباد تصریح کرد: امام حسین (ع) با جان نثاری، گذشت و ایثار در راه دین و ارزش‌های الهی برای تمامی مجاهدین، رزمندگان و آزادگان الگو است و بسیار مناسبت ارزشمندی است که این روز را به‌عنوان روز پاسدار نام‌گذاری کنند.

وی با بیان اینکه روز پاسدار روز جان‌نثاری و ایثار پاسداران در راه اسلام و انقلاب اسلامی است، گفت: روز پاسدار روز بزرگداشت انسان‌هایی است که با الگو قراردادن امام حسین (ع) در راه ارزش‌های متعالی انقلاب اسلامی و خون شهیدان ایستادگی می‌کنند.

میرعمادی افزود: سپاه پاسداران از بدو تاسیس تاکنون کارنامه درخشان و پرافتخاری در عرصه‌های گوناگون سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اجتماعی داشته و این افتخارات بر ملت ایران پوشیده نیست.

وی با ابراز اینکه سپاه پاسداران در عرصه جهاد و شهادت پیش‌تاز مقاومت و ایستادگی است، یادآور شد: سپاه پاسداران در عرصه تولید انواع تجهیزات نظامی به مرحله خودکفایی رسیده و این عرصه پیشرفت، رعب و وحشت را در دل استکبار جهانی انداخته‌است.

امام جمعه خرم‌آباد اظهار داشت: سپاه در عرصه پیشرفت و آبادانی بزرگترین پروژه‌های کشور را به‌نحو احسنت به انجام رسانده‌است.

میرعمادی به اقدام پسندیده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان مبنی بر پذیرفتن 6 دهستان محروم استان و اجرای طرح پیشرفت و آبادانی در این روستاها، تاکید کرد: سپاه یک نیروی انقلابی با روحیه جهادی و درک مقتضیات انقلاب اسلامی ایران در تمام عرصه‌ها با ایثار و فداکاری به دفاع و پاسداری از انقلاب اسلامی پرداخته‌است.

وی نقش سپاه را در مهار فتنه‌های داخلی و خارجی و همچنین سرکوب‌نمودن آشوب‌ها و اغتشاشات نقشی موثر خواند و افزود: استکبار جهانی، رژیم صهیونیستی و عربستان سعودی و برخی کشورهای غربی و حوزه خلیج‌فارس، نیروهای تکفیری و تروریستی را به‌وجود آوردند، اما این سپاه پاسداران بود که این گروه‌ها را سرجای خود نشاند و فتنه‌ها را برملا و خاموش کرد.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان یادآور شد: حضور سپاه پاسداران به عنوان مستشار در سوریه و عراق توانست، فتنه تروریست‌ها را در نطفه خفه‌کند و استکبار جهانی به‌خوبی می‌داند که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توانسته طومار داعش و تکفیری‌ها را برای همیشه درهم‌پیچد.

میرعمادی سپاه پاسداران را محور مقاومت اسلامی عنوان کرد و گفت: دشمن این را به‌خوبی می‌داند که این محور انقلاب اسلامی باایمان، ایثار و فداکاری در راه انقلاب اسلامی ایستاده‌است.

وی به مناسبت پیش‌روی دیگر و سالروز ولادت حضرت ابوالفضل (ع) اشاره و خاطرنشان کرد: مهمترین ویژگی این حضرت ولایت‌مداری، بصیرت، شهامت و شجاعت بوده‌است و امروز افتخار جانبازان ایران اسلامی این‌است که حضرت عباس (ع) الگوی آنان قرار گرفته‌است.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان جانبازان را سند زنده حقانیت جمهوری اسلامی ایران دانست و بیان داشت: این عزیزان اسطوره‌های صبر و مقاومت هستند و افتخار جانبازان به‌این است که بزرگ جانباز کربلا حضرت عباس (ع) و بزرگ جانباز انقلاب اسلامی مقام معظم رهبری دو الگوی آنان است. از همسران جانبازان نیز تقدیر می‌کنیم که پای جانبازی جانبازهایشان ایستاده‌اند، از خداوند متعال برای آنان اجر کبیر مسئلت داریم.

وی به میلاد باسعادت امام سجاد (ع) اشاره و تصریح کرد: امام سجاد (ع) پیام‌آور قیام عاشورا، سید عابدان و زینت عبادت‌گران است.

امام جمعه خرم‌آباد افزود: انقلاب اسلامی ایران نیز نیاز به پیام‌رسان دارد و ما باید از امام سجاد (ع) درس بگیریم.

میرعمادی تاکید کرد: ماه شعبان ماه دعا و نیایش است، پس چه‌خوب است که صحیفه سجادیه امام سجاد (ع) را که سبک زندگی معنوی به‌خوبی ترسیم‌کرده مورد مطالعه قرار دهیم.

وی به مناسبت پنجم اردیبهشت‌ماه و سالروز حمله آمریکا به طبس اشاره کرد و گفت: حادثه طبس، حادثه شکست مفتضحانه آمریکا است که بایستی گفت شکست آمریکا در ماجرای طبس شکست بزرگ و از معجزه‌های الهی بوده‌است.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان خاطرنشان کرد: حادثه طبس معجزه‌ای است برای حقانیت جمهوری اسلامی ایران و اثبات قدرت پوشالی آمریکا، حادثه طبس معجزه‌ای برای رسوایی ابدی استکبار جهانی است.

میرعمادی شکست اخیر آمریکا در حمله موشکی به سوریه را رسوایی دیگر برای آمریکا دانست و افزود: این شکست موجب استحکام جبهه مقاومت اسلامی شده‌است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات