خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی:

تجمل‌گرایی آفت مسئولیت است/ وزارت اطلاعات و مسئولین نسبت به معرفی مدیران تجمل‌گرا اهتمام داشته باشند/ پاسداران ادامه دهنده راه امام حسین(ع) هستند

کد خبر: ۹۰۰۸۴۵۵
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۶

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: تجمل گرایی آفت مسئولیت است و به همین دلیل باید از آن جلوگیری شود.

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی، در خطبه های نماز جمعه ارومیه، با اشاره به اعیاد شعبانیه و تبریک ایم ایام، اظهار داشت: همانطور که امام حسین(ع) با خون خود اسلام را حفظ کردند پاسداران نیز در راه حفظ نظام و انقلاب خون خود را فدا می کنند.

وی، معنویت، توسل به اهل بیت(ع) و خشوع را از ویژگی های پاسدارن دانست و تصریح کرد: پاسدار انقلاب اسلامی باید نه تنها در عرصه داخلی بلکه در تماعی عرصه های خارجی هم حضور داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی، ادامه داد: مقام و منزلت جانبازان بسیار بالاست. جانبازان دلاور سال ها زجر و زحمت را تحمل می کند و درجه بالایی را در نزد خداوند متعال دارند.

وی، با اشاره به حمله آمریکا با بعضی کشورهای غربی به سوریه، گفت: مقام معظم رهبری با صراحت اعلام کردند که رئیس جمهوری آمریکا و فرانسه و عوامل آنها جنایتکار هستند.

حجت الاسلام قریشی، خاطرنشان کرد: خداوند به مسلمانان وعده نصرت داده ولی بعضی از سران کشورهای اسلامی به طور عاجزانه و ذلیلانه عمل می کنند.

وی، نیمه شعبان را عید بزرگ مسلمانان دانست و ابراز داشت: سربازان گمنام وزارات اطلاعات به صورت گمنام خدمت می کنند و این نیرو با تدابیر امام راه اندازی شده و باید خط مستقیم انقلابی را ادامه دهند.

امام جمعه ارومیه، با تاکید بر لزوم آگاهی در انتخاب مسئولین در رده های مختلف، تصریح کرد: افرادی که در صلاحیت آن‌ها تردیدی است نباید مسئول شوند. افراد مسئول باید از افراد پاکدامن و امین باشند و وزارت اطلاعات در صورت شناسایی افراد ناصالح سریعا گزارش دهند تا آن‌ها بر مسند مسئولیت قرار نگیرند.

وی، افزود: اگر فردی ناصالح بر مسند مسئولیتی قرار گیرد مسئولان باید در درگاه الهی پاسخگو باشند و بر گناه آن فرد شریک هستند.

حجت الاسلام قریشی، تاکید کرد: باید جلوی فساد گرفته شود چراکه این امر مردم را نسبت به نظام و جامعه بدبین می کند.

وی، گفت: وقتی تجمل گرایی و اشرافی گری باشد فرد به سمت فساد می رود و باید مقابل این کار گرفته شود. مسئله تجمل گرایی نباید باشد و این امر مورد تاکید رهبری است.

 

ارسال نظرات