عضو كمیسيون امنيت ملي مجلس:

دشمنان و مستکبران عالم جرأت تعدی و تعرضی به میهن اسلامی را ندارند

عضو كمیسيون امنيت ملي و سیاست‌گذاری مجلس شورای اسلامی ایران گفت: آرزوی حمله به ایران برای رئیس‌جمهوران آمریکایی محقق نخواهد شد چراکه حکومت ایران به اقتدار و قدرت بالایی در منطقه دست پیداکرده و آنان جرئت مقابله و دست‌درازی به ایران را ندارند.
کد خبر: ۹۰۰۸۴۶۷
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، حجت‌الاسلام‌ و المسلمین  ذوالنور عصر امروز در سومین سالگرد شهید مدافع حرم محسن کمالی دهقان که در مسجد رجایی شهر برگزار شد، گفت: تاریخ در حال تکرار است و ما موظف هستیم از تاریخی همچون عاشورا درس زندگی بگیریم.

مستکبران جرئت دست‌درازی به ایران را ندارند

وی با اشاره به اینکه شهیدان نمونه بارز حسینی بودن هستند، افزود: جنگ با دشمنان اسلام و حسینی بودن حدومرز نمی‌شناسد و در هرزمانی که دشمن نیت صدمه زدن به اسلام را داشته باشد موظف هستیم به شکل متفاوت مقابله کنیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست‌گذاری مجلس بیان کرد: اهداف دشمن‌های اسلام در طول تاریخ ثابت بوده است اما جغرافیا درگیری، سلاح افراد، نوع حمله و سایر شرایط دچار تحول و تغییر خواهد شد.

ذوالنور در ادامه با اشاره به اینکه آمریکا همواره به دنبال از بین بردن دین مبین اسلام بوده است، گفت: پس از گذشت سال‌ها که آمریکا متوجه شکست خود در این زمینه شد اقدام به فعالیت‌های همچون راهبرد تغییر از برون را در دستور کار خود قرار داده است.

وی یادآور شد: زمانی که تئوری جنگ تمدن‌های آقایان سیاست‌مدار در استکبار جهانی نتوانسته است پس از سال‌ها اثربخش باشد به‌جای راهبرد جنگ تمدن‌ها راهبرد جنگ درون تمدنی را انتخاب کرده‌اند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست‌گذاری دشمن همواره سعی داشته است تا شیعه را خطرناک نشان دهند، گفت: از همین رو گروه‌های تکفیری را بسیج کردند و سوریه و عراق را هدف قراردادند تا به اساس اسلام و شیعه ضربه وارد کنند.

ذوالنور جمهوری اسلامی را پایتخت شیعه برشمرد و تأکید کرد: اقلیم کردستان عراق دچار درگیری‌ها و اختلافاتی بوده است که سعی کردند القاء کنند اگر داعش عراق را بگیرد این معضلات رفع و حل خواهد شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بابیان اینکه مستکبران از انسانیت بویی نبرده‌اند و در قالب افراد متدین ظاهر می‌شوند، یادآور شد: مدافعان حرم برای حفظ خاک و ناموس ما تلاش می‌کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست‌گذاری در ادامه با اشاره به اقدامات مستکبران و آمریکا برای از بین بردن بسیاری از کشورها، یادآور شد: آمریکا سعی داشت با تقویت رژیم عراق انقلاب ایران را سرکوب کند اما موفق نشد.

ذوالنور در ادامه تأکید کرد: آرزوی حمله به ایران برای رئیس‌جمهوران آمریکایی محقق نخواهد شد چراکه حکومت ایران به اقتدار و قدرت بالایی در منطقه دست پیداکرده است.

وی بابیان اینکه حمله اخیر توسط آمریکا و متحدانش با هزینه عربستان انجام‌شده است، اظهار کرد: تمام این اقدامات برای دست‌یابی به منابع مالی عربستان بوده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست‌گذاری تصریح کرد: دشمنان و مستکبران جرئت مقابله و حمله به ایران و ایرانی ندارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار