حجت الاسلام منتشلو:

پاسداران، فرزندان راستین این نظام و جوشیده از متن انقلابند.

حجت الاسلام منتشلو مسوول دفترنمایندگی، ولی فقیه درسپاه دهگلان درگفتگویی ضمن تبریک اعیادشعبانیه و ولادت امام حسین که به عنوان روز پاسدار نامگزاری شده است افزود:پاسداران، فرزندان راستین این نظام و جوشیده از متن انقلابند
کد خبر: ۹۰۰۸۶۰۱
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۲
حجت الاسلام منتشلو مسوول دفترنمایندگی، ولی فقیه درسپاه دهگلان درگفتگویی با خبرگزاری بسیج از کردستان، ضمن تبریک اعیادشعبانیه وولادت امام حسین که به عنوان روزپاسدارنامگزاری شده است افزود:پاسداران، فرزندان راستین این نظام و جوشیده از متن انقلابند.

وی درادامه گفت:پاسداران دوران دفاع مقدس، مخلصانه از جان خود گذشتند تا حسینی شوند و با جهاد عاشورایی، حکومت و وطن خویش را سرافراز ساختند لذا شایسته است پاسداران امروز راه آنان را در سنگر‌های جدید ادامه دهند که سنگر سازندگی کشور، سنگر هشیاری در برابر توطئه‌های پنهان دشمنان، سنگر مبارزه‌ها جنگ‌های روانی دشمنان و سنگر حفظ دست آورد‌های نظام به ویژه ولایت مطلقه فقیه است.

منتشلواضافه کرد:امام حسین (ع)، بزرگ‌ترین پاسدار دین و شرف و آزادگی است و چه زیبا فرزند بزرگوارش، خمینی کبیر (ره) روز میلاد بزرگ‌ترین حماسه ساز تاریخ بشریت را «روز پاسدار» نامید. این، فرصت مناسبی است که پاسداران انقلاب اسلامی در همه زمینه‌ها به سیدالشهدا (ع) اقتدا کنند.

مسوول دفترنمایندگی، ولی فقیه درسپاه دهگلان تاکیدکرد: در دوران جنگ تحمیلی بسیج و سپاه سردمدار و پیشتاز در دفاع از کشور و مقابله با دشمن متجاوز بودند و اعتقاد راسخی که داشتند باعث شد که مقابل ۴۰ کشوری که به طور مستقیم با ما وارد جنگ شده بودند، بایستند.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات