مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ 36 انصارالمهدی(عج)

سپاه پاسداران بارزترین و شاخص ترین میوه انقلاب است

سپاه پاسداران به حق نهادی مقدس و از بزرگترین سنگرهای دفاع از ارزشهای الهی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده و خواهد بود .
کد خبر: ۹۰۰۸۶۲۰
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج : حجت الاسلام تیموری به مناسبت فرا رسیدن ولادت با سعادت حضرت امام حسین(ع) مصادف با روز پاسدار به خبرنگار ما گفت : سپاه پاسداران بارزترین و شاخص ترین میوه انقلاب است .

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ 36 ، ادامه داد : سپاه پاسداران به حق نهادی مقدس و از بزرگترین سنگرهای دفاع از ارزشهای الهی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده و خواهد بود ، همان طوری که پاسداران صدر اسلام در اصل پیامبر(ص) حافظ و نگهبان بودند و در رکاب ولایت و رهبری گام برمی داشتند ، به تدریج معروف می پرداختند و ناهی منکر بوده اند .

این مقام مسئول در ادامه به وظیفه خطیر و سنگین پاسداران اشاره کرد و گفت: وظیفه مهم پاسداران ، پاسداری از عدالت و حکومت عدب است . حمایت از ولایت و نظام مقدس است . مقابله با دشمنان ولایت و عدل است . پاسداری از دستاوردهای انقلاب و ارزشهای الهی است .

حجت الاسلام تیموری در پایان گفت : همان طوری که علی(ع) در نهج البلاغه رمز موفقیت و پیروزی مجاهدان صدر اسلام را شمشیر زدن آنان از روی آگاهی و بصیرت می داند ، باید پاسداران نیز بر آگاهی ، ایمان و بصیرت دل بی افزایند .

ارسال نظرات