سپاه پاسداران از یادگاران امام خمینی(ره) است

شکریان ضمن اشاره به فعالیت های گسترده سپاه پاسداران در حوزه های مختلف نظامی و بین المللی و فرهنگی افزود: سپاه پاسداران از یادگاران ارزشمند امام خمینی (ره) و امروز به عنوان یک قدرت برجسته دفاعی در منطقه و جهان مطرح است.
کد خبر: ۹۰۰۸۶۸۴
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت الاسلام ناصرشکریان امیری در گفتگویی ضمن عرض تبریک به مناسبت ایام ولادت حضرت سیدالشهداء اباعبدالله الحسین (ع)  روز پاسدار و ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز و امام زین العابدین (ع) ، اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از بدو تاسیس در خط مقدم جنگ تمام عیار با مستکبرین عالم قرار دارد و هدف تاسیس سپاه پاسداران از سوی امام خمینی (ره) در جهت حفظ ارزش های اسلامی و انقلابی قرار دارد.

وی در ادامه ضمن اشاره به فعالیت های گسترده سپاه پاسداران در حوزه های مختلف نظامی و بین المللی و فرهنگی افزود: سپاه پاسداران از یادگاران ارزشمند امام خمینی (ره) و امروز به عنوان یک قدرت برجسته دفاعی در منطقه و جهان مطرح است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به اهمیت قدرت دفاعی و بازدارندگی در کشور تصریح کرد: امروز نیروهای مسلح ائم از سپاه و ارتش جمهوری اسلامی و غیره با وحدت حول محور ولایت و با فرامین فرماندهی کل قوا حضرت آیت الله خامنه ای (حفظه الله) نقش بسزایی در ایجاد امنیت در ایران و حتی برخی کشورهای منطقه ایفاء می کنند و این از افتخارات جمهوری اسلامی است.

استاد حوزه علمیه و دانشگاه های مازندران در بخش دیگری از سخنان خود به رشادت ها و دلاوری های رزمندگان ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس و مدافعان حرم حریم اهل بیت (ع) اشاره کرد و تاکید کرد: سپاه پاسداران و نیروهای مسلح ما امروز در مناطق مختلف مرزهای کشور و حتی در کشورهای منطقه در برابر فتنه انگیزی های مستکبرین عالم و عوامل دست نشانده آنان مانند گروه های تروریستی داعش ، القاعده می جنگندند و از اعتقادات و باورهای دینی ما محافظت می کنند و خون خود را در این راه نثار می کنند که باید قدردان این مجاهدت ها باشیم.

حجت الاسلام ناصرشکریان در پایان ضمن تبریک به مناسبت روز پاسدار به همه دلاور مردان و رزمندگان ایران اسلامی خاطر نشان کرد: مهم ترین رسالت امروز سپاه پاسداران ، پاسداری از ارزش های انقلاب اسلامی است که غیور مردان این نهاد انقلابی در این امر موفق بوده و هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها