معاون سیاسی سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان تاکیدکرد

لزوم برخورداری تولیدکنندگان از حمایت‌های دولتی/ دولت در تخصیص مالیات و یارانه به تولیدکنندگان تجدیدنظر کند

معاون سیاسی سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان با تاکید بر اینکه تولیدکنندگان باید از حمایت‌های دولتی برخوردار باشند گفت: دولت در تخصیص مالیات و یارانه به تولیدکنندگان تجدیدنظر کند.
کد خبر: ۹۰۰۸۶۸۷
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۴
 
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، عبدالله صادقی در گفت وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس ضمن تشریح راهکارهای مناسب برای تحقق شعار سال اظهار داشت: تولیدکنندگان باید از حمایت‌های دولتی برخوردار باشند، چراکه این قشر از ابتدای فعالیت باید نسبت به پرداخت وام اقدام کند از طرفی اگر فروش خوبی نداشته باشد قطعا ورشکست خواهد شد و از ادامه فعالیت منصرف می‌شود، بنابراین دولت باید در زمینه مالیات و یارانه تولیدکنندگان تجدیدنظر کند، شرایط تولیدکنندگان و واردکنندگان در زمینه مالیات و یارانه تفاوت بسیار دارد.

وی افزود: تولیدکنندگان داخلی عوارض شهرداری و مالیات پرداخت می‌کنند درحالی که کالای قاچاق بدون سرو صدا وارد کشور شده و به دلیل عدم پرداخت مالیات و عوارض، ارزان‌تر از کالای ایرانی در بازار عرضه می‌شود.

معاون سیاسی سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان تصریح کرد: قشر تولیدکننده باید از همان ابتدا کار تولید را به صورت دانش بنیان اداره کند به عبارتی با توجه به فرمایشات رهبری، از نیروی جوان به عنوان سرمایه‌های کشور در امر  تولید استفاده کند.

صادقی تاکید کرد: دشمن به قدرت واقعی نظام مقدس که همان ولایت فقیه، مردم و قدرت موشکی و نیروی مسلح پی برده است، ایران اسلامی از نیروهای مسلح خوبی برخوردار بوده و باید روز به روز بر قدرت آن بیفزاید.

معاون سیاسی سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان ابراز داشت: دشمن به دنبال نابودی اسلام ناب محمدی است و به خوبی می‌داند که این نوع اسلام در ایران وجود دارد، به همین دلیل تمام تلاش خود را بر تضعیف نظام و نابودی انقلاب اسلامی ایران معطوف کرده است.

وی تاکید داشت: در برابر این توطئه و ترفند دشمن نباید کوتاه بیاییم و با حمایت از تولیدات داخلی، پرهیز از خام فروشی نفت، مبارزه جدی با قاچاق کالا، برخورد جدی با واردات بی‌رویه کالاهای مشابه به رونق تولید و بازار داخلی کمک کنیم.

صادقی افزود: دشمن در هر زمینه‌ای که ایران اسلامی را تحریم کرد سبب شکوفایی شد، به عنوان مثال در زمینه موشک تحریم شدیم اما با تلاش و کوشش به قدرت موشکی دست یافتیم، همین انگیزه را باید در حوزه اقتصادی بکار ببندیم و با خرید کالای ایرانی رفاه ملی را به معنای واقعی در کشور محقق کنیم.

 وی گفت: در زمینه‌های هسته‌ای تحریم شدیم اما به شکوفایی رسیدیم حتی شهید دادیم، در زمینه‌های دیگر نظیر نانو نیز به توفیقات خوبی دست یافتیم پس به جرأت می‌توان گفت اگر در زمینه اقتصادی تلاش کنیم موفق خواهیم بود.

ارسال نظرات