به مناسبت روز جانباز صورت گرفت؛

دیدار امام جمعه ماهدشت با جانبازان هشت سال دفاع مقدس + تصاویر

امام جمعه ماهدشت و فرمانده سپاه ناحیه جواد الائمه (ع) به مناسبت ولادت باسعادت حضرت ابوالفضل العباس‌(ع) و روز جانباز با جمعی از جانبازان هشت سال دفاع مقدس دیدار و گفت‌وگو کردند .
کد خبر: ۹۰۰۹۰۰۸
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، حجت الاسلام عظیمی زاده امام جمعه ماهدشت و سرهنگ دوم پاسدار کوه خیل فرمانده سپاه ناحیه جوادالائمه (ع) به مناسبت ولادت باسعادت حضرت ابوالفضل العباس‌(ع) و روز جانباز با 7 نفر از جانبازان دفاع مقدس   محمد شهر کرج در قالب طرح سپاس از علمداران حماسه دیدار کردند.

امام جمعه ماهدشت در این دیدارها با تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت: جانبازی، مدال افتخاری است که پروردگار این نعمت گرانقدر و ارزشمند را به افراد مخلص و با ایمان خود عنایت می‌کند و اکنون این نعمت گرانبها نصیب شما بزرگواران و بندگان خوب خدا شده است.

فرمانده سپاه ناحیه جواد الائمه (ع) نیز در این دیدارها با بیان اینکه جانبازان عزیز ما در جنگ تحمیلی به خوبی موفق شدند، راه حضرت ابوالفضل‌ العباس(ع) ادامه دهند، ابراز داشت: روز جانباز یادآور دلاورمردی‌ها و ایثارگری‌های جانبازان هشت سال دفاع مقدس است و باید نسل به نسل در جامعه منتقل شود.

در این دیدار جانبازان نیز به بیان نظرات و مسائل خود با امام جمعه ماهدشت پرداختند و از حضور امام جمعه و فرمانده سپاه ناحیه جواد الائمه (ع) تقدیر کردند.

 

 

خبرنگار بسیجی : اصلانی

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار