محور فرهنگی و امداد مستضعفان راهبرد خدمت خام یاران آستان قدس رضوی است

مسؤول جذب خادم‌یاران آستان قدس رضوی در مازندران: در بحث تولیت جدید دو محور فرهنگی و امداد مستضعفان یا محرومان به‌صورت ویژه تعریف شده که طرح آن با حضور افتخاری خادم‌یار در این دو مقوله باید خدمت کند.
کد خبر: ۹۰۰۹۰۲۵
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، محمدرضا مسلمی اظهار کرد: در حوزه ارکان خدمت رضوی و دستورالعمل‌هایی که در این حوزه است مطالب مهمی باید برای داوطلبان خادم‌یاری امام رضا(ع) باید بیان شود.

وی افزود: اصلی‌ترین بحث امامت و ولی نعمت بودن امام رضا(ع) است که ولایت نشانه توحید است و از طریق ولایت می‌توانیم به خدای متعال برسیم و همین‌طور درک ماموریتی که خادم‌یار در حوزه ولایت مداری و گسترش ابعاد توحید در حوزه اجتماعی و سیاسی و اقتصادی داشته باشد و نقش و وظایف خادم‌یاری با توجه به مقررات رعایت شود.

 مسؤول جذب خادم‌یاران آستان قدس رضوی در مازندران خاطرنشان کرد: تلاش مستمر و ترویج فرهنگ رضوی خادم‌یار در همه جا الگو باشد و به عنوان خادم خوب امام شناخته شود.

این مسؤول ادامه داد: بحث دستورالعمل‌ها و آزمونی که در پی آن داریم و کلاس آموزشی که در مشهد مقدس برگزار می‌شود لازمه ادامه کار خادم‌یاران است.

مسلمی بیان کرد: در بحث تولیت جدید دو محور فرهنگی و امداد مستضعفان یا محرومان به‌صورت ویژه تعریف شده که طرح آن با حضور افتخاری خادم‌یار در این دو مقوله باید خدمت کند. 

 وی با اشاره به مسؤولیت‌های مختلف در بخش‌های مختلف آستان قدس رضوی در شهرستان‌ها و استان، تصریح کرد: کانون محلی و کانون موضوعی هم پیگیر کار هستند که به شناسایی محرومان بدون سرپرست می‌پردازند و دارای رابط اجرایی هستند.

مسؤول جذب خادم‌یاران آستان قدس رضوی در مازندران یادآور شد: ثبت‌نام خادم‌یاران از طریق سامانه انجام شده و مس از طی دوره‌هایی در شهرستان بعد شیفت حرم برای آنها فعال می‌شود.

مسلمی در پایان گفت: هر کانون باید 120 نفر عضو داشته باشد که تبلیغات محیطی نداشتیم و تاکنون بیش از 2 هزار نفر ثبت‌نام شده که در حال آموزش هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها