حجت الاسلام منتشلو:

امام حسین (ع) برای تمام انسان‌ها و در همه زمان‌ها به عنوان الگویی ماندگاراست

حجت الاسلام منتشلو مسئول دفترنمایندگی، ولی فقیه درسپاه دهگلان ضمن تبریک ولادت امام حسین (ع) گفت:امام حسین (ع) برای تمام انسان‌ها و در همه زمان‌ها به عنوان الگویی ماندگاراست.
کد خبر: ۹۰۰۹۰۴۶
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۶
 حجت الاسلام منتشلو مسئول دفترنمایندگی، ولی فقیه درسپاه دهگلان درگفتگویی با خبرگزاری بسیج از کردستان،  ضمن تبریک ولادت امام حسین (ع) گفت:امام حسین (ع) برای تمام انسان‌ها و در همه زمان‌ها به عنوان الگویی ماندگاراست.

وی درادامه افزود:اوّلین ویژگی امام حسین علیه السلام رشد یافتگی شخصیت انسانی اوست که او را مستعد الگو شدن قرار داده است.
 
منتشلو افزود:رشد و اعتلای شخصیت امام حسین علیه السلام در جهات اخلاقى، علمی، معنوی، خانوادگی و ... به گونه­ای بود که در بعضی از زیارات امام حسین علیه السلام آمده است: السلام علیک یا شریک القرآن‏. او جلال و جمال الهی قرآن را در خود جمع کرده بود و طراز فکر، عقیده، دانش، تدبیر، اخلاق و عملش شخصیتی بی نظیر از او ساخت. امام حسین علیه السلام الگوى رحمت، رأفت، کرامت، بزرگوارى، پرهیزگاری، وارستگی، صدق، صفا و راستی است.

منتشلواضافه کرد:امام حسین علیه السلام همچون چراغی برای بشریت است چه برای کسانی که به آن توجه دارند و چه کسانی که به آن بی توجّهی کنند نور و روشنایی را هدیه می­دهد و همچون کشتی نجات آخرین شانس و امید برای نجات غرق شدگان است.

مسئول دفترنمایندگی، ولی فقیه درسپاه دهگلان خاطرنشان کرد:از بارزترین ویژگی‌ها و اوصاف امام حسین علیه السلام این است که در تمام زندگی، گفتار و رفتار و کردارش طبق رضایت حق و در مسیر الهی بود وجز از رضای خدا دم نزد و جز خدا ندید و جز سخن خدا نشنید و راستی که او به تمام معنی یک بنده سراپا تسلیم الهی بود.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات