فرماندار اردکان:

امنیت و آرامش امروز کشور ما حاصل تلاش همه نیرو‌های مسلح بویژه سپاه پاسداران است

فرماندار اردکان با اشاره به نقش نیرو‌های مسلح در تأمین امنیت و آرامش جامعه گفت: امنیت و آرامش امروز کشور ما حاصل تلاش همه نیرو‌های مسلح بویژه سپاه پاسداران است.
کد خبر: ۹۰۰۹۲۵۴
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان، هادی مقیمی با حضور در ناحیه مقاومت بسیج اردکان فرا رسیدن ولادت حضرت امام حسین (علیه السلام) و روز پاسدار و همچنین سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به فرماندهی و پاسداران تبریک گفت و اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران به برکت زحمات و تلاش‌های شبانه روزی نیرو‌های مسلح در اوضاع پر آشوب خاورمیانه دارای امنیت بسیار خوبی است و به جزیره ثبات تبدیل شده است.
وی افزود: این ثبات حاصل تلاش همه نیرو‌های نظامی و انتظامی و امنیتی است و ما در سایه رهنمود‌ها و ارشادات مقام معظم رهبری توانسته ایم به این درجه از ثبات و امنیت برسیم.
فرماندار اردکان گفت: بدون تردید سپاه پاسداران یکی از مهمترین نهاد‌هایی است که برای تثبیت انقلاب و حفاظت کشور در مقابل طمع و زیاده خواهی بیگانگان و عناصر ضد انقلاب داخلی با هوشمندی حضرت امام راحل تشکیل شد.
وی اظهار داشت: سپاه با ورود عناصر مؤمن، آگاه، انقلابی و دلسوز کشور تشکیل شد و بسیاری از افراد تحصیلکرده در اوایل انقلاب وارد سپاه شدند و شورای فرماندهی سپاه از بهترین نخبگان تشکیل شد و با برنامه ریزی به ساماندهی امور پرداخت.
مقیمی گفت: سپاه و بسیج در دوران دفاع مقدس به خوبی امتحان خود را پس دادند و برای اولین بار در تاریخ کشورمان حتی یک سانتیمتر از خاک ما جدا نشود و این حاصل تلاش همه مردم و نیرو‌های مسلح بود تا ما امروز این امنیت را داشته باشیم.
ارسال نظرات