مسئول دفتر بسیج دانشجویی اردکان:

دشمنان با جدیت پروژه نفوذ را دنبال می‌کنند / سیاست‌زدگی آفت فعالیت تشکل‌های دانشجویی

مسئول دفتر بسیج دانشجویی اردکان با اشاره به اینکه دشمنان همچنان با جدیت و قدرت پروژه نفوذ را دنبال می‌کنند، افزود: دشمنان از این طریق به دنبال تغییر سبک زندگی و ذائقه فرهنگی مردم و ایجاد خطا در محاسبات مسئولین هستند.
کد خبر: ۹۰۰۹۲۶۲
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، سید روح‌الله مصطفوی ظهر امروز در نشستی بصیرتی در جمع تعدادی از دانشجویان دانشگاه اردکان با اشاره به اینکه استکبار جهانی که از ابتدا انقلاب اسلامی و قدرت گرفتن آن را مانعی جدی بر سر تحقق اهداف شوم خود می‌دید، از راه‌های مختلف به دنبال تضعیف و ضربه زدن به انقلاب بود؛ اظهار داشت: یکی از پروژه‌های در دستور کار دشمن در این راستا، که در سال‌های اخیر با جدیت بیشتری آن را دنبال می‌کند، پروژه نفوذ است.
مسئول دفتر بسیج دانشجویی شهرستان اردکان تغییر ذائقه فرهنگی مردم، تقویت شبکه و جریان حامی غرب در کشور و تغییر در دستگاه‌های محاسباتی و تصمیم گری نظام را از رویکرد‌هایی دانست که در دستور کار دشمنان قرار دارد و یادآور شد: نتیجه این سه رویکرد این است که افکار عمومی و سیاست داخلی کشور مطابق میل استکبار جهانی می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به منویات مقام معظم رهبری درباره نفوذ دشمنان، تصریح کرد: رهبر انقلاب در این سال‌ها نسبت به نفوذ فکری دشمنان بار‌ها هشدار دادند و متذکر شدند که دشمنان به‌طورجدی و از راه‌های مختلف سعی در ایجاد تغییر در باور‌های دینی و انقلابی مردم و مسئولین دارند.

مصطفوی بابیان اینکه قبح زدایی از مظاهر فساد و حمله همه‌جانبه به باور‌های دینی و اسلامی مردم، بیش از پیش مورد توجه جریان غرب‌گرای کشور قرارگرفته است، بیان داشت: دشمنان می‌دانند که تنها راه موفقیت آن‌ها در دست‌یابی به اهداف شومی که دارند، ایجاد تغییر در سبک زندگی ایرانی و اسلامی مردم، غیرت زدایی از جامعه و بی‌تفاوت کردن جوانان نسبت به انقلاب و آرمان‌های آن است.

این فعال دانشجویی در بخش دیگری از سخنان خود به نقش و وظیفه دانشجویان در راستای تحقق آرمان‌ها انقلاب اسلامی و خنثی کردن توطئه‌های دشمنان اشاره کرد و اذعان کرد: دانشجویان علاوه بر اینکه باید مبانی دینی و انقلابی را در خود تقویت کنند باید نسبت به وظیفه روشنگری و بصیرت افزایی که بر عهده‌دارند نیز حساس باشند.

مسئول دفتر بسیج دانشجویی اردکان دانشجویان را پرچم‌داران نهضت تبیین و روشنگری دانست و یادآور شد: تشکل‌های دانشجویی و فعالین این عرصه باید ترویج گفتمان انقلاب اسلامی را در دستور کار خود قرار دهند و برای حل معضلات کشور، از مسئولین مطالبه گری تخصصی و به‌موقع داشته باشند.

وی در پایان با تأکید بر اینکه همواره جریاناتی به دنبال نفوذ در تشکل‌های دانشجویی و سوءاستفاده از آن‌ها برای اهداف خود بودند، تبیین کرد: سیاست زدگی و پرداختن به حواشی کم‌اهمیت آفت کار تشکل‌های دانشجویی و فعالین این عرصه است و باعث می‌شود تا دانشجویان از وظایف اصلی که بر عهده‌دارند دور بمانند.
ارسال نظرات