نماینده ولی‎فقیه در لرستان:

عدم استفاده از ظرفیت خیرین در لرستان

نماینده ولی‎فقیه در لرستان گفت: خیرین توانمند زیادی در استان وجود دارد که می‎توان از پتانسیل این افراد نیکوکار برای حل بسیاری از مشکلات بهره گرفت اما آن‌گونه که باید از ظرفیت خیرین استفاده‌نشده است.
کد خبر: ۹۰۰۹۲۶۷
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، آیت‎الله سید احمد میرعمادی امروز در آئین افتتاح 72 واحد مسکونی مهر توانا در سایت مسکن مهر بروجرد بابیان اینکه راه‌حل برطرف کردن مشکل مسکن محرومان در این است که خیرین را مشارکت داده و انجام کار را به آن‎ها محول کنیم. اظهار کرد: خیرین توانمند زیادی در استان وجود دارد که می‎توان از پتانسیل این افراد نیکوکار برای حل بسیاری از مشکلات بهره گرفت اما آن‌گونه که باید از ظرفیت خیرین استفاده‌نشده است.

وی افزود: باید شرایط برای استفاده مطلوب و هر چه‌بهتر از ظرفیت نیکوکاران در حوزه‎های مختلف ازجمله ساخت مسکن برای محرومان فراهم شود.

نماینده ولی‎فقیه در لرستان راه‌حل مشکل مسکن محرومان و افراد کم‌بضاعت را در مشارکت دادن خیرین و محول و واگذار کردن کر به آن‎ها دانست و تأکید کرد: پیشرفت انقلاب اسلامی ایران درگرو محرومیت‎زدایی است.

آیت‌الله میرعمادی افزود: از سویی نباید فراموش شود که موفقیت و پیشرفت در کار را درگرو رعایت دو فاکتور مهم سپردن کار به کاردان و توجه به رعایت کیفیت در انجام آن است.

وی بیان کرد: امام خمینی (ره) با افتتاح حساب 100 بیان کرد که دولت نمی‎تواند، برای مردم مسکن بسازد و برای ساخت مسکن محرومان باید مردم و خیرین به صحنه بیایند.

وی با تأکید بر اینکه حساب 100 حضرت امام باید به جامعه معرفی شود، اظهار کرد: در انقلابی که انقلاب محرومان و پابرهنگان است، نباید جامعه به سمت اشرافی گری برود.

نماینده ولی‎فقیه در لرستان با انتقاد از اینکه برخی‎ها در استان تسهیلات می‎گیرند، اما کاری از پیش نمی‎برند، تأکید کرد: روحیه اشرافی، اسراف و خوردن بیت‎المال موجب می‎شود که کار به‌پیش نرود.

آیت‌الله میرعمادی همچنین با اشاره به انتخاب شعار امسال با عنوان "حمایت از کالای ایرانی" و تأکید مقام معظم رهبری بر ضرورت حمایت از تولیدات داخلی عنوان کرد: درصورتی‌که مصرف‎کنندگان نسبت به استفاده از کالای ایرانی غیرت داشته و تولیدکنندگان نیز کیفیت محصولات تولیدی را ارتقاء دهند، زمینه برای تحقق عملی شعار سال محقق می‎شود.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات