برگزاری یادواره شهید اسلام میرمحمودی

یادواره شهید اسلام میرمحمودی در دبیرستان دوره اول شهید اسلام میرمحمودی منطقه کهوروئیه جیرفت برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۰۹۳۱۳
|
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان،  یادواره شهید اسلام میرمحمودی در دبیرستان دوره اول شهید اسلام میرمحمودی منطقه کهوروئیه جیرفت برگزار شد.

در این مراسم محمدرضا استایی فرمانده سپاه جیرفت با بیان اینکه تعداد زیادی از شهدا در سنین جوانی بودند اظهارداشت: علت اینکه خداوند شهادت را نصیب این انسان‌های بزرگ با این سن کم کرد، بصیرت و اخلاص شهدا بوده است.

وی به شهادت شهید شفیعی اشاره کرد: پیکر مطهر این شهید در زمان تفحص بعد از 16 سال سالم بوده است و نمونه این موارد و اتفاقات در بین شهدا و دوران دفاع مقدس کم نیست.

فرمانده سپاه جیرفت با اشاره به آرمان‌ها و اعتقادات شهدا در دوران جنگ تحمیلی گفت: مهمترین ویژگی و خواسته شهدا ولایت‌مداری شهدا بوده و انتظار شهدا از نسل جوان و دانش‌آموز ما درس خواندن و علم آموزی آنهاست.

در این مراسم حجت‌الاسلام محمدتقی سعیدی دبیر برگزاری این یادواره با بیان اینکه زنده نگهداشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست اظهارداشت: این یادواره جهت گرامیداشت حرمت شهیدان برپا شده است.

یادواره شهید اسلام میرمحمودی منطقه کهوروئیه جیرفت با ویژه برنامه‌هایی چون مولودی‌خوانی مداح اهل‌بیت محمدی‌سلیمانی، روایتگری قلندرنژاد همرزم شهید، پخش کلیپ شهدای دانش‌آموز، خاطره‌گویی برادر شهید میرمحمودی و قرائت زیارت نامه شهدا همراه بود.

ارسال نظرات