استاندار مازندران:

مسکن زلزله زدگان سرپل ذهاب تا پائیز 98 تحویل می گردد

اسلامی با اعلام اینکه تعهد 18 ماهه برای ساخت و ساز داده شد، گفت: باید تلاش کنیم که پیش از سرما ساخت واحدهای مسکونی به اتمام برسد.
کد خبر: ۹۰۰۹۴۱۷
|
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، استاندار مازندران در حاشیه بازدید از مناطق زلزله‌زده سرپل ذهاب در جمع خبرنگاران مازندران، اظهار کرد: دولت بنا دارد از تجربه موفقی که در ساخت واحدهای زلزله‌زده بم داشت در این مناطق بکارگیری کند.

وی تصریح کرد: بنیاد مسکن مازندران به عنوان استان معین در شهرستان سرپل ذهاب عملیات ساخت 2 هزار و 500 واحد مسکونی را متقبل شده است.

محمد اسلامی با اعلام اینکه همکاران مازندران از اسفندماه در این منطقه مستقر شدند، افزود: در این سفر بنا داریم مشکلات را مورد بررسی قرار دهیم و پیشرفت کار مناسب است و نیازمندی‌های توسط مسؤولان مطرح شده است که بنا داریم این نیازمندی‌ها را رفع کنیم.

این مسؤول اضافه کرد: اقدامات براساس برنامه‌ریزی انجام شده در حال انجام است ولی با توجه به اینکه اینجا جز املاک مردم است باید حساسیت‌ها جدی گرفته شود.

اسلامی اضافه کرد: پنج منطقه که تخریب جدی دیده است را استان مازندران متقبل ساخت آن را قبول کرده است.

وی با اعلام اینکه انتظار داریم که با همکاری و نقشی که خود مردم ایفا می‌کنند زمینه تکمیل این واحدها در موعد مقرر انجام شود، بیان کرد: تاکید داریم که این واحدها به نحو مناسب ساخته شود.

استاندار مازندران با اعلام اینکه کارها براساس برنامه پیش رفته است، گفت: بنیاد مسکن و دولت پشتیبان است، گره‌گشایی‌ها در حال انجام است و هماهنگی مناسبی وجود دارد.

این مسؤول اضافه کرد: برنامه داریم که بخش قابل ملاحظه‌ای از کارها پیش از سرما به اتمام برسد.

اسلامی با اعلام اینکه تعهد 18 ماهه برای ساخت و ساز داده شد، گفت: باید تلاش کنیم که پیش از سرما ساخت واحدهای مسکونی به اتمام برسد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار