مصاف فوتبال مازندران با حریفان دسته یک برای صعود به لیگ برتر

هفته سی و سوم و ماقبل پایانی مسابقات لیگ دسته یک فوتبال باشگاههای کشور امروز دوشنبه 3 اردیبهشت از ساعت 17 به صورت همزمان برگزار می شود و نمایندگان مازندران به مصاف حریفان می روند.
کد خبر: ۹۰۰۹۴۷۵
|
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، هفته سی و سوم  و ماقبل پایانی مسابقات لیگ دسته یک فوتبال باشگاههای کشور امروز دوشنبه 3 اردیبهشت از ساعت 17 به صورت همزمان برگزار می شود و نمایندگان مازندران به مصاف حریفان می روند.

تیم نساجی مازندران امروز در ورزشگاه شهید وطنی قائم شهر جدال حساسی را با فجر سپاسی شیراز  برگزار می کند.

دو تیم که با امتیاز مشابه 58 ؛ رده های سوم و چهارم جدول را در اختیار دارند در صورت برتری در این بازی، به لیگ برتری شدن امیدوار می مانند.

نساجی که این فصل را با مهدی پاشازاده به عنوان سرمربی آغاز کرد در میانه راه سکان هدایت را به داود مهابادی دادند و بعد از آن هم ، هدایت تیم را به جواد نکونام سپرد.

نکونام نتایج خوبی را با نساجی گرفت و امیدوار است دو بازی آینده این تیم را با پیروزی پشت سر بگذارد تا مازندرانیها ؛ پس از سالها یک نماینده در لیگ برتر داشته باشند.

تیم خونه به خونه مازندران هم ،  امروز در کرج به مصاف اکسین البرز می رود.خونه به خونه که با 60 امتیاز در رده دوم جدول قرار دارد موقعیت بهتری برای صعود به لیگ برتر دارد منوط به اینکه از بازی امروز حداقل ، یک امتیاز بگیرد تا به بازی آخر امیدوار بماند.

تماشاگران فهیم استان مازندران که سالها در حسرت یک تیم لیگ برتری هستند می توانند در این دو بازی باقیمانده با تشویق و حمایت از تیمهای محبوب خود ، بار دیگر قدرت خود را به رخ دیگر حریفان بکشانند و به لیگ برتر چراغ سبز نشان بدهند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها