حمایت همه جانبه بسیج جامعه پزشکی از خانواده شهدا

جانشین سازمان بسیج جامعه پزشکی استان هرمزگان و جمعی از اعضاء شورای عالی سازمان و همچنین مسوول بسیج جامعه پزشکی شهرستان میناب با خانواده شهید جواد فدویان دیدار و گفت و گو کردند.
کد خبر: ۹۰۰۹۵۸۲
|
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۹

به گزارش سرویس  بسیج جامعه پزشکی  خبرگزاری بسیج،  جانشین سازمان بسیج جامعه پزشکی استان هرمزگان و جمعی از اعضاء شورای عالی سازمان و همچنین مسوول بسیج جامعه پزشکی شهرستان میناب با خانواده شهید جواد فدویان دیدار و گفتگو کردند.
موسی رنجبری جانشین سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان در این دیدار گفت: در گذشته رژیم بعثی صدام حسین بدنبال تصرف بخشی از خاک ایران عزیزمان بود که این رزمندگان و شهدا ۸ سال جنگ تحمیلی بودند که شهادت را طلبیدند ولی نگذاشتند متجاوزان ذره ای از این خاک مقدس را تصرف کنند.


رنجبری افزود: امروز سیاست و هدف مستکبران و زورگویان جهان تغییر کرده و آنها بدنبال ضربه به نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و وظیفه ما است تا با دیدار از خانواده شهدا و گرامیداشت یاد و خاطره آن غیور مردان به جوانان یادآوری کنیم که چه عزیزانی برای تداوم این نظام و حراست از مردم و خاک میهن خود را فدای ملت کردند.


وی در پایان برای خانواده آن شهید بزرگوار آرزوی موفقیت و سلامتی کرده و گفت: سازمان بسیج جامعه پزشکی با تمام امکانات و نیرو در خدمت خانواده های معظم شهدا است و از حمایتهای خود ذره ای کم نخواهد کرد.


در ادامه اعضای سازمان بسیج جامعه پزشکی با خیرخواه رئیس دادگستری شهرستان میناب دیدار کرده و از پشتیبانی و حمایت ایشان و مجموعه دادگستری از تیم های اعزامی به مناطق محروم توسط بسیج جامعه پزشکی شهرستان میناب تقدیر کردند.


گفتنی است پیشتر رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه امام سجاد (ع) به همراه پرسنل و اعضاء شورای عالی از خانواده های شهیدان معزز دانشمند، کردی و البوکردی دیدار و قدردانی کردند.

ارسال نظرات