دیدار مدیران و مسئولین استان با پاسداران سپاه بیت المقدس

سردار رجبی در دیدار مدیران و مسئولین استان با پاسداران سپاه بیت المقدس ضمن خیر مقدم به مدعوین گفت: سپاه از متن و بطن مردم جوشیده و طبیعتا باید برای مردم باشد که در ۴ دهه عمر سپاه اینگونه بوده است.
کد خبر: ۹۰۰۹۶۲۸
|
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سردار رجبی با اشاره به مقام شامخ شهیدان اظهار داشت: الگوی ما پاسداران شهدایی مانند ناصر کاظمی شهید همت ،شهید باکری ،شهید خرازی و... هستند.

وی افزود :سپاه در عرصه امنیتی با تمام وجود و رویکرد جهادی راهش را  ادامه خواهد داد .و انشا الله امنیتی پایدار در استان کردستان ایجاد خواهد کرد.

سردار رجبی با شاره به فعالیت‌های فرهنگی سپاه استان اظهار داشت: در حوزه فرهنگی اقدامات خوبی انجام شده است که راهیان نور و دها برنامه فرهنگی یادواره شهدا ابروی محله، اقدامات حوزه امر به معروف و نهی از منکر و ... از جمله این اقدامات است که به روش جاری در تمام نقاط سپاه استان انجام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: سپاه بیت المقدس در ۲۲ اردیبهشت همزمان با سالروز ورود مفام معظم رهبری به استان کردستان همایش یاد یاران را با حضور فرماندهان سپاه و خانواده‌های شهدا برگزار کرد که این برنامه و یادواره  شهدای استان تحت لوای کنگره ۵۴۰۰ شهید کردستان که در سال جاری برگزار خواهد شد قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد در حوزه محرومیت زدایی و مردم یاری سپاه  بیت المقدس کردستان برای انجام این ماموریت آمادگی کامل دارد که این رویکرد سپاه بر اساس تدبیر مقام معظم رهبری است که اقدامات خوبی در این زمینه انجام شده است.

وی ضمن تشکر از ادارات کل استان اشاره کرد: بعضی از ادارات کل در راستای محرومیت زدایی انقلابی عمل کردند و اولویت خود را در روستا‌ها برای خدمت به مردم قرار می‌دهند.

خوش اقبال معاون سیاسی امنیتی استانداری کردستان در این مراسم گفت: پاسداران ۴ دهه است که با اقتدار در حال دفاع از کشور هستند و باید ما قدر شناس این نعمت باشیم.

وی بیان داشت:روزی که سپاه تشکیل شد شاید کسی باور نمی‌کرد که این نهاد انقلابی تبدیل به یکی از مخلصترین و مقتدر‌ترین نیرو‌های نظامی منطقه شود که از جمله اقدامات آن مبارزه با ضد انقلاب دفاع مقدس مبارزه با تکفیری‌ها و خاموش کردن بسیاری از توطئه‌ها و ... که باعث حفظ امنیت کشور شده است.

امروز سپاه همان نیروی است که به دستور امام (ره) شکل گرفت و همچنان نور چشم ملت و خار چشم دشمنان است.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات