فرمانده سپاه سلمان در جمع خانواده پاسداران در زاهدان:

تکریم از خانواده شهداء پاسدار الویت مهم سپاه است

فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان گفت: پاسداران باپیروی از ولایت فقیه در مسیر حفط آرمانهای انقلاب اسلامی گام بر میدارند
کد خبر: ۹۰۰۹۷۷۱
|
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۷

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، سردارسرتیپ دوم پاسدار حسین معروفی فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در مراسم گرامیداشت روز پاسدار که با حضور خانواده پاسداران در حسینیه عاشقان ثارالله شهرستان زاهدان وبا هدف تکریم از خانواده پاسداران  برگزار شد با تبریک اعیاد شعبانیه به ویژه ولادت با سعادت امام حسین (ع) با اشاره به این مطلب که امام خمینی (ره) حراست از آرمان‌های انقلاب اسلامی را به سپاه سپرد و این ارگان با ویژگی مردمی و انقلابی بودن تأسیس شدگفت: آن امام سفرکرده و دوراندیش روز تولد امام حسین (ع) را روز پاسدار نامگذاری کرد و تا امروز این ارگان با پیروی از مکتب امام حسین (ع) در حال خدمت است.
 
وی با اشاره به این مطلب که حفاظت از ارزش‌های انقلاب اسلامی جزو وظایف ذاتی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است، اظهارداشت: این نهاد انقلابی و مردمی که در بطن مردم، با مردم و برای مردم تأسیس شد، افتخار مجاهدت در تمام صحنه‌های انقلاب در کنار ملت ایران و برای حفظ و حراست تمامیت ارضی و آبروی ایران را دارد.
معروفی گفت: ورود به عرصه اقتصادی و کمک به‌نظام سلامت، انسجام‌بخشی امور فرهنگی و تبلیغ گفتمان انقلاب اسلامی به‌عنوان گفتمان جامعه اسلامی، کمک به جبهه مقاومت برای حفظ خط مقاومت و خط اسلام ناب محمدی نمونه‌های از اقدامات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.
این مسئول تصریح کرد: امام حسین (ع) بقای اسلام است و جانفشانی، ایثارگری، ایشان در راستای جلوگیری از انحرافات بود گفت: حضرت ابا عبدالله حسین (ع) شخصیتی بودند که بندگی اسلام را کردند و امروز جمهوری اسلامی استمرار نهضت امام حسین (ع) است.
وی بر تکریم از خانواده شهدا پاسدار اشاره و بیان کرد: پاسداران انقلاب اسلامی شجاعانه در برابر دشمن ایستادند وخون خود را تقدیم انقلاب کردند و مزد خود را به عنوان بزرگترین پاداش که شهادت است گرفتند.
فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: سپاه پاسداران برای ملت و برای انقلاب اسلامی ۸ سال مجاهدت کرد و بهترین شخصیت‌های خود را در طبق اخلاص گذاشت و برای حفاظت از این انقلاب تقدیم کرد. امروز هم بهترین نیرو‌های سپاه در دفاع از تمامیت ارضی و همچنین در جبهه مقاومت شهید می‌شوند که پرورش‌یافتگان مکتب سیدالشهدا هستند.
سردار معروفی تصریح کرد: دشمنان ما پس از انقلاب اسلامی از در‌های مختلفی ورود کردند تا نظام اسلامی را نابود کنند، ولی چون راه به‌جایی نبردند امروز برنامه دارند مردم ما را در زمینه اقتصادی ناامید کنند تا مردم ما از مبارزه با ظلم دست‌بردارند و دست نیاز به‌سوی استکبار دراز کنند.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان ادامه داد: دشمنان از براندازی و مهار نتیجه نگرفتند و امروز به دنبال بی‌ثبات‌سازی جمهوری اسلامی هستند و این هدف‌گذاری دشمنان در سال‌های اخیر روشن‌تر شده است.

وی بابیان اینکه حوزه اقتصادی امروز از اصلی‌ترین هدف‌گذاری دشمن در عرصه جنگ نرم است، اظهار داشت: حمایت از کالای ایرانی امروز یک شعار نیست بلکه یک فتوا محسوب می‌شود که همه ما باید تلاش کنیم تا به این شعار جامه عمل پوشانده شود.

حسین معروفی در ادامه از خانواده پاسداران به عنوان افرادی صبور متعهد نام برد و اظهار داشت: موفقیت پاسداران در کنار خانواده هایشان رقم خورده است وامروز باید بیش از هر زمان دیگری زمینه فعالیت وحضور فرزندان پاسدار را در عرصه‌های فرهنگی و هنری فراهم سازیم.
وی بیان کرد: پاسداران با پیروی از ولایت فقیه در مسیر حفط آرمان‌های انقلاب اسلامی گام بر میدارند و چون اما حسین(ع) در راه حفظ ارزشه وباورهای دینی حرکت می کنند.
ارسال نظرات