مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار المهدی (عج)

سپاه از جنس خود انقلاب و مولود انقلاب است

حجت الاسلام متین مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان ، فلسفه تشکیل سپاه و پیروزی انقلاب اسلامی با درایت حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری در سال 1357 حاصل شد.
کد خبر: ۹۰۰۹۸۲۶
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان: حجت الاسلام  متین مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان ، فلسفه تشکیل سپاه و پیروزی انقلاب اسلامی با درایت حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری در سال 1357 حاصل شد، و حفظ و حراست از انقلاب اسلامی مسأله مشکل‌تری از خود پیروزی انقلاب اسلامی بود،که امام راحل (ره) این انقلاب را به عنوان یک دستاورد ارزشمند برای ملت تلقی کرد؛ و بر اساس ژرف اندیشی، عمق تفکر، استراتژی و هدفی که داشتند برآن شدند تا نهادی را برای حراست از انقلاب اسلامی ایجاد کنند، لذا در دوم اردیبهشت سال 1358 دستوری برای شورای انقلاب مبنی بر تشکیل بسیج صادر فرمودند.

وی در ادامه گفت :سپاه از جنس خود انقلاب و مولود انقلاب است ،که به معنای واقعی کلمه اگر سپاه نبود، کشور هم نبود؛ در حال حاضر روشن شده است؛امروز اگر کسی منصفانه نگاه وقضاوت کند، متوجه می‌‌شود که در طول این چهل سال بزنگاه‌های مختلفی وجود داشته است که اگر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نبود، یا انقلاب اسلامی بکلی از بین رفته و یا دچار آسیب های جبران ناپذیری شده بود .

مسؤل نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) در جواب این سؤال که چرا هجمه‌ها علیه سپاه زیاد است، خاطر نشان کرد: با توجه به صدورانقلاب توسط سپاه پاسداران و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی به کشورهای منطقه مانند سوریه، لبنان و یمن و نیز نابودی داعش در سوریه و عراق توسط سپاه پاسداران که نقشه‌های آمریکا را در منطقه خنثی کرد،چرا که هدف آمریکا از به وجود آوردن داعش و حمایت از آن به جان هم انداختن مسلمانان و کشتار آنان به دست خود بدون دخالت مستقیم این کشور بود و به گفته وزیر خارجه سابق آمریکا قرار بود داعش حدود بیست سال در سوریه باقی بماند؛ که با عملکرد عالی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  و جان‌فشانی شهیدانی مانند شهید حججی، خیراله صمدی ورحمان بهرامی و شهید داود مرادخانی ،این سیاست محقق نشد و مدافعین حرم اجازه ندادند داعش به حیات خود ادامه دهد.

حجت الاسلام متین افزود: زمانی که آمریکا می‌بیند نقشه‌های او در منطقه نقش بر آب شده است، در مقابل سپاه می‌ایستد، و سپاه با خنثی سازی نقشه‌های آمریکا در منطقه و نیز باعث سلب آرامش از اسرائیل منفور و آمریکا شده است، باید تعجب کرد اگر آمریکا جز این علیه سپاه انجام دهد.

وی در ادامه گفت: که سپاه پاسداران آن‌چنان قدرتی در منطقه ایجاد کرده است که حمله نظامی آمریکا و متحدین غربی او به سوریه، بیش‌تر به یک خیمه شب بازی شبیه بود تا یک جنگ. این نشان از استیصال آمریکا در منطقه است.

حجت الاسلام  متین با اشاره به: حدیث " حسین منی و أنا من حسین" گفت همانگونه که بقاء رسالت پیامبر به واسطه امام حسین (ع) صورت گرفت، عامل بقاء انقلاب اسلامی نیز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است،بنابراین امام راحل (ره) فرمودند، اگر سپاه نبود، کشور هم نبود. مقام معظم رهبری نیز فرمودند،من وقتی پاسداران را می‌بینم، احساس می‌کنم اهل بهشت را می‌بینم و از بودن با سپاهیان و پاسداران لذت می‌برم.

 

ارسال نظرات