فرمانده بسیج اشکذر در مصاحبه با خبرنگار بسیج اشکذر:

سپاه در همه برهه‌ها یار و یاور انقلاب بوده است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اشکذر تصریح کرد: سپاه در همه برهه‌ها یار و یاور انقلاب بوده است.
کد خبر: ۹۰۱۰۰۱۸
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اشکذر، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اشکذر ضمن تبریک ایام شعبانیه به خصوص ولادت حضرت امام حسین (ع) و تبریک روز پاسدار به نقش سپاه در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: در دوران هشت سال دفاع مقدس پاسداران انقلاب اسلامی با اقتدا به حضرت سیدالشهدا (ع) در راه حفظ مرز‌های عقیدتی و جغرافیایی جمهوری اسلامی ایران از هیچ کوششی فروگذاری نکردند و رشادت‌ها و حماسه ‎آفرینی آنان طی هشت سال دفاع مقدس هرگز از اذهان ملت ما پاک نمی‎شود.
سیداسدالله امامی در ادامه به نقش سپاه درعرصه‌های سازندگی کشور اشاره و گفت: پاسداران پس آن که در عرشه مبارزه با خون پاک خود شجره طیبه انقلاب اسلامی را آبیاری کردند وارد عرصه‌های سازندگی و حفظ ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی با تبعیت از مقام معظم رهبری شدند و در این عرصه نیز همانند قبل نقش خود را به خوبی در حال اجراست.
وی تصریح کرد: سپاه در همه برهه‌ها یار و یاور انقلاب بوده و در این عرصه که دشمنان انقلاب همواره با طراحی ونقشه‌های خودبه مقابله با نظام مشغولند سبزپوشان ولایتمدار سپاه آماده و حافظ انقلاب هستند..
امامی در پایان سخنان خود سپاه پاسداران را سرمایه عظیم ملی دانست و افزود: باید از این سرمایه بزرگ بخوبی مراقبت شود و نگزاریم توسط دشمنانی که به خوبی میدانند سپاه مانند دژی محکم در برابر تهدیدات آن‌ها ایستاده است، تخریب شود.
ارسال نظرات