به مناسبت گرامی داشت هفته سلامت:

ویزیت رایگان خدمات پزشکی در زاهدان انجام شد

با همت معاونت بهداشت و درمان سپاه سلمان ویزیت رایگان خدمات پزشکی ویژه دانش آموزان در حاشیه شهر زاهدان انجام شد.
کد خبر: ۹۰۱۰۳۰۵
|
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۹

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، در راستای گرامی داشت هفته سلامت و به منظور ارتقاء سطح سلامت دانش آموزان یک تیم پزشکی به حاشیه شهرستان زاهدان اعزام و خدمات رایگان پزشکی و بهداشتی را به آن‌ها ارائه کرد.
سرهنگ پاسدار غلامرضا آتون مسئول معاونت بهداشت و در مان سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در حاشیه این برنامه به خبرنگار ما گفت: در این طرح اکیپی درمانی متشکل از پزشک عمومی، پزشک داخلی، متخصص داخلی، متخصص اطفال، اطفال، دندانپزشک، ماما، روانشناس و کارشناس بهداشت در راستای هفته سلامت خدمات رایگان پزشکی را به دانش آموزان و خانواده هایشان در مدرسه آینده نگر در حاشیه شهر زاهدان ارائه دادند.
وی افزود: ویزیت رایگان درمناطق کمتر برخوردار به منظور تحقق اهداف سپاه در راستای محرومیت زدایی و خدمت رسانی به مردم کمتر برخوردار و محروم در زمینه‌های پزشکی و عدم دسترسی به پزشکان متخصص در این منطقه محروم از شهرانجام شد.
سرهنگ آتون با اشاره به این مطلب که این برنامه به منظور ارتقاء سطح سلامت دانش آموزان در مدرسه حاشیه شهر زاهدان که تلفیقی از دانش آموزان شیعه وسنی است انجام شده، بیان کرد: این طرح یک روز انجام وبیش از ۳۰۰ نفر از دانش آموزان و خانواده هایشان ویزیت خواهند شد.
این مسئول تصریح کرد: این تیم پزشکی با هدف خدمت رسانی به افراد محروم و نیازمند در مناطق کمترت وسعه یافته رسالت خود را انجام میدهند.
ارسال نظرات