جانشین سازمان بسیج دانشجویی استان سیستان و بلوچستان:

کادر سازی نیروهای تراز انقلاب هدف بسیج دانشجویی است

جانشین سازمان بسیج دانشجویی سپاه سلمان استان گفت: اولویت کاری بسیج داشنجویی در دانشگاه ها ورود میدانی، فرهنگ سازی و مطالبه گری است.
کد خبر: ۹۰۱۰۳۹۴
|
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۰

ابوالفظل سرگزی، جانشین سازمان بسیج دانشجویی سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان با اشاره به این مطلب که اولویت کاری بسیج دانشنجویی در دانشگاه‌ها ورود میدانی، فرهنگ سازی و مطالبه گری است، گفت: کلیات کار بسیج دانشجویی انقلابی گری است و ما در دانشگاه‌ها به دنبال دو هدف کادر سازی نیرو‌های تراز انقلاب و اثر گذاری هستیم.
وی با اشاره به این مطلب که مدیران آینده ادارات دانشجویان انقلابی‌ای هستند که در حوزه‌های انقلابی گری، مذهبی، سیاسی در محیط دانشگاه‌ها تربیت می‌شوند و فعالیت دارند افزود: دانشگاه‌ها با تربیت نیرو‌های انقلابی و کادرسازی به دنبال افرادی متخصص برای پست‌های مدیریتی در آینده است که اهداف انقلاب را محقق کنند.
سرگزی اظهارداشت: حضور افراد انقلابی در دانشگاه‌ها فرصتی برای تربیت نیرو‌های تراز انقلاب است تا در مجموعه‌های مدیریتی افراد انقلابی و متدین که دغدغه آن‌ها اجرایی شدن فرمایشات مقام معظم رهبری و نظام است بر کرسی بنشیند وشاهد رشد وتوسعه هر چه بیشتر ملت ایران باشیم.
جانشین سازمان بسیج دانشجویی سپاه سلمان گفت: امروزه شاهدیم که مدیران انقلابی ما دانشجویانی بوده اند که در دانشگاه‌ها و در فضایی که حضور داشته اند تاثیر گذار بوده و دانشجویان امروز ما با حضور در دانشگاه‌ها و فعالیت در عرصه‌های فرهنگی، سیاسی و مذهبی به دنبال مطالبه گری هستند.
وی افزود: مطالبه گری چیزی است که دانشجو باید همیشه به دنبال آن و در چارچوب اهداف نظام و انقلاب باشد و خط قرمز‌ها را رعایت کند.
سرگزی بیان کرد: در زمینه مدیریتی، مدیر باید دغدغه مردم را داشته باشد و با اثر گذاری در مردم زمینه اعتماد را ایجاد و به دنبال اهداف اقتصاد مقاومتی، حمایت از تولیدات داخلی و ایرانی باشند.
این مسئول ادامه داد: مطالبه گری با آرمان گرایی بیگانه نیست، دانشجویان با مطالبه گری‌های خود از روسای دانشگاه‌ها بحث خرید از کالای ایرانی و حمایت از تولیدات داخلی را از دانشگاه‌ها آغاز کنند تا این حمایت کم کم به سطح شهر و در بین مردم رواج پیدا کند.
جانشین سازمان بسیج دانشجویی با تاکید بر این مطلب که دانشجویان با خرید وحمایت از کالا‌های ایرانی شعار و فرمایشات رهبر انقلاب را در این زمینه محقق خواهند کرد، خاطرنشان کرد: بسیج دانشجویی در زمینه‌های علمی، تحقیقاتی، فرهنگی و مذهبی اعلام حمایت می‌کند و هرجایی که مسئولین انقلابی به وجود دانشجویان بسیجی در صحنه نیاز داشته باشند حضور پیدا کرده و از مسئولین حمایت خواهند کرد تا در بحث مطالبه گری در زمینه تخصصی و عمومی موفق باشیم.
ارسال نظرات