امام جمعه اردکان:

حضور سپاه در عرصه‌های امنیتی، نظامی و فرهنگی افتخارآفرین است

امام جمعه اردکان با اشاره به جایگاه و خدمات ارزنده سپاه پاسداران به نظام و انقلاب گفت: حضور سپاه در عرصه‌های امنیتی، نظامی و فرهنگی افتخارآفرین است.
کد خبر: ۹۰۱۰۶۶۷
|
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان، حجت الاسلام والمسلمین سید اسماعیل شاکر در دیدار با پاسداران ناحیه مقاومت بسیج اردکان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه بویژه روز پاسدار و سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: به حق می‌توان حضرت امام حسین (علیه السلام) را بزرگترین پاسدار اسلام نامیدچرا که بقا و حفظ دین اسلام بوجود آن حضرت بود. اگر آن حضرت همه هستی خود را برای حفظ دین اسلام نمی‌داد امروز نامی از اسلام و پیامبر نمی‌ماند.
وی افزود: چه خوب و به جا این روز به نام روز پاسدار نامگذاری شده است البته هر کسی باید تلاش کند و هر مسلمانی وظیفه دارد که پاسدار اسلام و معارف اهل بیت باشد و نسبت به مسائل دینی حساسیت داشته باشد و دین خدا را یاری کند.
امام جمعه اردکان خطاب به پاسداران گفت: این توفیقی است که نصیب شما شده است و همه ما باید در هر جایی که مسئولیت داریم تلاش کنیم و به گونه‌ای عمل کنیم که در روز قیامت در برابر پاسداران بزرگ مکتب اسلام و اهل بیت شرمنده نباشیم. پاسداران، مایه افتخار و آبروی کشور و اسلام هستند.
وی با اشاره به مبنای دینی و اعتقادی انقلاب اسلامی اظهار داشت: ما باید در کنار آمادگی‌های نظامی از نظر ایمان نیز تقویت بشویم. یاری و امداد غیبی از سنت‌های الهی است که در زندگی شخصی هم وجود دارد. اگر با خدا معامله کنید در جا‌هایی دستی به کمک شما می‌آید.
حجت الاسلام شاکر در بخش پایانی سخنان خود ضمن گرامیداشت سالروز تأسیس سپاه پاسداران گفت: این نهاد فرهنگی و نظامی از ابتدای انقلاب تا کنون خدمات زیادی به نظام و انقلاب کرده است و امروز هم حضور سپاه در عرصه‌های امنیتی، نظامی و فرهنگی افتخارآفرین است.
ارسال نظرات