خبرهای داغ:
امام جمعه مرند:

حمایت از کالای ایرانی موجب تحقق استقلال اقتصادی می شود

امام جمعه مرند در خطبه های نمازجمعه این شهرستان حمایت از کالای ایرانی را موجب تحقق استقلال اقتصادی دانست و گفت: اگر فرهنگ استفاده از کالای ایرانی در جامعه تبیین شود، به کارگر ارج نهاده و جایگاه تولیدات ملی در سراسر جهان ارتقا پیدا خواهد کرد.
کد خبر: ۹۰۱۰۸۰۴
|
۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام علی نعمت زاده، بر ضرورت حمایت از کالای ایرانی تاکید کرد و افزود: علما و مراجع گذشته در نجف و ایران، فتوا دادند که مصرف جنس خارجی و غیرایرانی حرام است، امام خمینی(ره) نیز فتوا دادند اگر خوف آن است که صدمه اقتصادی و خسارت تجاری و اقتصادی در قبال مصرف کالای خارجی به اقتصاد داخلی وارد شود، مصرف کالای خارجی حرام است.
وی ادامه داد: اگر فرهنگ استفاده از کالای ایرانی در جامعه تبیین شود، به کارگر ارج نهاده و جایگاه تولیدات ملی در سراسر جهان ارتقا پیدا خواهد کرد.
حجت الاسلام نعمت زاده تاکید کرد: جمهوری اسلامی بدون استقلال و استقلال اقتصادی بدون استفاده از کالای داخلی محقق نمی شود.
امام جمعه مرند در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه سیاسی بازی در شهر مرند بسیار زیاد است، اظهار کرد: سیاسی بازی در این شهر، باعث اختلاف و عقب افتادگی در مرند شده است.
حجت الاسلام نعمت زاده بر ضرورت نقدپذیری مسئولان تاکید کرد و افزود: مسئولان اشتباهات خود را توجیه نکنند و عیب های خود را شنیده و به نقدها احترام بگذارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها