برای نخستین بار در کشور برگزار می‌شود؛

جشنواره «جایگاه حماسی زنان و کودکان در جنگ» در استان البرز

رئیس حوزه هنری استان البرز گفت: به‌منظور حمایت از بانوان و کودکان مطولم جنگ‌زده در سراسر دنیا کشور جشنواره «جایگاه حماسی زنان و کودکان در جنگ» در سطح استان البرز برای نخستین بار در کشور برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۹۰۱۰۸۲۸
|
۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۶

به گزارش خبرگززاری بسیج از کرج ، اسماعیل آجرلو گفت: نفس پرداختن به موضوع زنان و کودکان در جنگ و به‌ویژه در حوزه دفاع مقدس از جایگاه خاصی برخوردار است.

جشنواره «جایگاه حماسی زنان و کودکان در جنگ» در استان البرز

وی افزود: جشنواره «جایگاه حماسی زنان و کودکان در جنگ» گنجینه ارزشمندی برای حفظ فرهنگ دفاع مقدس و مقاومت است.

رئیس حوزه هنری استان البرز بیان کرد: موضوع جشنواره موضوعی ابتکاری بوده و این جشنواره افتخار بزرگی برای استان محسوب می‌شود لذا امیدوارم هنرمندان البرزی از این جشنواره استقبال ویژه به عمل‌آورند.

آجرلو تأکید کرد: تولیدات ارزشمندی درزمینهٔ کودک، زن و جنگ در کشور وجود دارد که اگر این تولیدات جمع‌آوری شود می‌تواند برای فرهنگ‌سازی مقاومت و دفاع مقدس گنجینه ارزشمندی باشد.

وی اظهار کرد: اهداف دفاع مقدس بخشی از ارزش‌های اجتماعی در جامعه اسلامی محسوب می‌شوند که در مقطع زمانی مشخص به‌عنوان یک اولویت و فرهنگ مطرح‌شده و حال باگذشت زمان، اهمیت حفظ آن‌ها یک مسئله‌ای اجتماعی و فرهنگی به شمار می‌آید.

به گفته رئیس حوزه هنری استان البرز نکته حائز اهمیت برخورد مناسب برنامه‌ریزان و مسئولان فرهنگی، در جریان فرهنگ‌سازی در سطح جامعه است.

آجرلو در پایان خاطرنشان کرد: باید فرهنگ دفاع مقدس به‌خوبی برای جوانان تبیین و به جامعه منتقل شود و این جشنواره می‌تواند در این مهم مؤثر باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها