توسط محققان ارائه شد؛

ساخت هشدار دهنده سرطان در زیر پوست

محققان سیستم هشدار دهنده فوق سریع برای تشخیص چهار نوع از رایج ترین سرطان ها ساخته اند که در صورت ایجاد تومور، یک اثر کدر زیر پوست قابل مشاهده در پوست ظاهر می شود.
کد خبر: ۹۰۱۰۹۳۲
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، محققان یک سیستم هشدار دهنده فوق سریع برای تشخیص چهار نوع از  رایج ترین سرطان ها ساخته اند که در صورت ایجاد تومور، یک اثر کدر زیر پوست  قابل مشاهده در پوست ظاهر می شود.به محض اینکه سطح کلسیم  به مدت طولانی بیش ازحد مورد نظر باشد ایمپلنت زیر پوست شروع به تولید ملانین ملاتین کرده موجب پدیدار شدن یک لکه کدر می شود.

 میزان درمان سرطان پروستات و روده بزرگ بعد از تشخیص دیر هنگام به ترتیب 32 درصد 11 درصد است در حالی که می توان با این تکنولژی توانایی تشخیص چنین تومورهای خطرناک را در اوایل رشد آنها را درمان کرد و زندگی نفرات قابل توجهی را نجات داد و آنها را از هزینه سرسام آور درمان سرطان معاف و یا مفدار قابل توجهی کاهش داد.

سرطان و بیماری های قلبی عروقی به عنوان علت اصلی مرگ در کشورهای صنعتی تبدیل شده است.بسیاری از افراد مبتلا به این بیماریزمانی متوجه این بیماری می شوند که به اصطلاح کار از کار گذشته است.باکمک این تکنولوژی می توان میزان بسیاری از زیادی از مرگ و میرهای ناشی از سرطان را کاهش داد. 

منبع: خبرگزاری علم وفناوری

ارسال نظرات