مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه بندرعباس:

اجرای بیش از 30برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در بندرعباس

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه بندرعباس، از اجرای بیش از 30 عنوان برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سطح شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۰۱۱۰۶۴
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان, مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه بندرعباس صبح امروز در نشست خبری تشریح برنامه هفته عقیدتی درسپاه و بسیج عنوان کرد: ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهید مطهری و هفته عقیدتی سیاسی و هفته معلم گفت:شهید مطهری دارای آثار و تالیفات ارزشمندی است و برای مصون ماندن از انحرافات نیاز به مطالعه آثار شهید مطهری می باشد.

حجت الاسلام امید درویشی ضمن تشریح برنامه های هفته عقیدتی سیاسی افزود: بیش از 30 برنامه در سطح رده های مقاومت در شهرستان برگزار می شود.
ˈمسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه بندرعباس افزود: تجلیل از مربیان عقیدتی سیاسی درسپاه وبسیج، سرکشی از خانواده شهدا، روحانی ومعلم، غبا روبی گلزار شهدا ء, نشست روشنگری وسرکشی از خانه سالمندان, مسابقه خطاطی , اعزام مبلغ به رده های مقاومت از جمله      برنامه های این هفته می باشد.

وی, برگزاری مسابقات ورزشی , دیدار با امام جمعه, تجلیل از مربیان و هادیان سیاسی,  برگزاری محافل انس با قرآن در رده های مقاومت بسیج را از دیگر برنامه های عقیدتی سیاسی در ناحیه مقاومت بسیج بندرعباس نام برد.

ارسال نظرات