مراسم روز جوان و سرباز در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل برگزار شد

به مناسبت ولادت حضرت علی اکبر (ع) مراسم روز جوان و و گرامیداشت جوان سرباز در سپاه حضرت عباس (ع) با حضور سربازان و فرماندهان سپاه استان اردبیل در مجتمع فرهنگی ولایت برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۱۱۰۷۷
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۰

مراسم روز جوان و سرباز در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، به مناسبت میلاد با سعادت حضرت علی اکبر (ع) صبح امروز مراسم روز سرباز و جوان در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل برگزار شد.

ابتدای مراسم سرهنگ پاسدار عبدالحاکم معصومی معاونت نیروی انسانی سپاه حضرت عباس (ع) ضمن تبریک میلاد حضرت علی اکبر و روز سرباز عنوان کرد: شما عزیزان همانند فرزندان ما هستید و باعث افتخار ما است که در خدمت شما سربازان در سپاه حضرت عباس (ع) هستیم.

 مراسم روز جوان و سرباز در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل

وی در ادامه عنوان کرد با توجه به این که دو سال خدمت سربازی زمان ویژه و مهم برای جوانان و سربازان می باشد و برای اینکه استفاده درستی از زمان خود داشته باشید فرصت مناسبی است که در دوره های حرفه آموزی که توسط معاونت نیروی انسانی برای سربازان فراهم شده است شرکت کنید.

در ادامه مراسم حجت الاسلام سید سیاح مسئول بسیج طلاب و روحانیون استان روز سرباز و روز جوان را تبریک گفت و بیان کرد انسان دارای منزلتی عظیم می باشد و از تمام مخلوقات روی زمین افضل می باشد و دوره جوانی دورانی خطیر می باشد که نباید به ابطال سپری شود.

مراسم روز جوان و سرباز در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل

وی ادامه داد: در دوران صدر اسلام جوانان همیشه در صف اول بوده اند و مسئولیت های مهم و خطیر به جوانان سپرده می شده است ، علت اهمیت جوانی به جهت اراده قوی و عظم راسخ در این دوران می باشد.

در پایان مراسم از سربازان نمونه سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل تقدیر به عمل آمد و به قید قرعه به شرکت کنندگان جوایزی اهدا شد.

ارسال نظرات