به مناسب هفته عقیدتی سیاسی در قشم:

دیدار کارکنان ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم با امام جمعه شهرستان

کارکنان ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم به مناسبت فرا رسیدن هفته ی عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج با امام جمعه شهرستان دیدار و گفتگو کردند.
کد خبر: ۹۰۱۱۱۰۴
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۴

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش خبرگزاری بسیج استان هرمزگان؛ حجت الاسلاموالمسلمین جوکار در این دیدار ضمن تبریک به مناسبت آغاز هفته ی عقیدتی سیاسی در سپاه و همچنین تسلیت سالروز شهادت استاد شهید مطهری به تبیین شخصیت والای این استاد گرانقدر پرداخت و گفت:با توجه به افکار، نظرات و کتاب نویسی های متعدد برای سنین و اقشار مختلف علامه شهید مطهری، ایشان از جامعیت برخوردار و در مسائل علمی و پژوهشی دارای شخصیتی چند بعدی بودند.

وی همچنین با اشاره به فضای کنونی جامعه و نیاز شدید جوانان به یک الگو و راهنما ی انقلابی افزود: دشمن در حال حاضر به دنبال ایجاد شکاف بین جوانان و مردم انقلابی و مومن است بدین گونه که از طریق خود مردم به انقلاب و تفکرات انقلابی آسیب برساند که در این موقعیت نیاز جامعه نسبت به مطالعه آثار شهید مطهری بیشتر احساس میشود . .

حجت الاسلام والمسلمین جوکار تصریح کرد: در این راه دشمن حتی از تغیر خلق و خوی و ظاهر و باطن جوانان نیز دریغ نخواهد کرد و این با نفوذ فرهنگی که از طریق فضای رسانه ای و مجازی که در اختیار دارد چندان هم غیر ممکن نیست. وی در ادامه سپاه را نیرویی جوان خواند و گفت: از افتخارات سپاه میتوان به جوان بودن نیروهایش اشاره کرد این جوان بودن به معنای پشتکار بیشتر و پیشرفت در اهداف سپاه است که از ویژگی های یک جوان مومن و انقلابی نیز میباشد.

امام جمعه شهرستان قشم دو نهاد حوزه علمیه و سپاه را معلمانی معرفی کرد که باید در صف اول مبارزه علیه تهاجم فرهنگی دشمن  باشند و در ادامه توصیه کرد: برای این کار گروه ها و حلقه های شجره طیبه صالحین با برگزاری هرچه بهتر این نشست ها و همچنین تلاش هرچه بیشتر در خصوص پیشرفت معنوی جوانان میتوانند از انحراف آنها جلوگیری کنند.

ارسال نظرات