خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه آذرشهر:

شهید مطهری بهترین مفسر قیام عاشورا پس از انقلاب است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه آذرشهر در جلسه شورای تربیت و تعالی این سپاه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی، با بیان اینکه انقلاب اسلامی برگرفته از نهضت عاشورا است، گفت: شهید مطهری بهترین مفسر قیام عاشورا پس از انقلاب است.
کد خبر: ۹۰۱۱۱۹۰
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی ،حجت الاسلام سید تقی امیر فاطمی تروج تفکر عاشورایی را از مهم ترین  وظایف مجموعه عقیدتی سیاسی دانست و افزود: ایستادن در مقابل ظالم و یاری مظلوم از درس های مهم عاشورا و سرلوحه انقلاب اسلامی است که باید توسط این مجموعه تبیین و ترویج شود.

وی با اشاره به رسالت خطیر و مهم مجموعه عقیدتی سیاسی در سپاه، بیان کرد: بزرگ ترین رسالت مجموعه عقیدتی سیاسی، تعمیق بنیه اعتقادی و سیاسی در سپاه است.

حجت الاسلام امیرفاطمی هفته عقیدتی سیاسی را فرصت بسیار مناسبی برای توسعه آموزش های عقیدتی سیاسی دانست و تاکید کرد: باید این فرصت ها مغتنم شمرده و راه و رسم شهید مطهری به طور شایسته تبیین شود.

وی با بیان اینکه در این هفته برنامه های متنوعی برگزار می شود، تجلیل از مربیان برتر عقیدتی سیاسی، برگزاری نشست های روشنگری، عطر افشانی مزار شهدا، دیدار با ائمه جمعه و ... را از جمله مهمترین برنامه های این هفته برشمرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها