تجلیل از مدیر و فرمانده بسیج طلاب مدرسه علمیه خواهران الزهرا (س) بافق

نشست فرمانده سپاه شهرستان بافق جناب سرهنگ صادقی به همراه نمایندگی، ولی فقیه در سپاه حجت الاسلام دهستانی و مسئول آموزش سپاه حجت الاسلام هاشمی با حضور مریم تفکری مدیریت حوزه علمیه خواهران الزهرا (س) بافق، فرمانده بسیج طلاب و مبلغان راهیان نور برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۱۱۲۳۶
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بافق، در این نشست که به منظور تقدیر و تشکر از مدیر مدرسه علمیه خواهران الزهرا (س) بافق و فرمانده بسیج طلاب برگزار شد «حجت الاسلام دهستانی» گفت: پایگاه حضرت معصومه (س) یکی از فعال‌ترین پایگاه‌ها در سطح استان می‌باشد.
وی با آرزوی انتخاب این پایگاه به عنوان پایگاه نمونه کشوری در آینده گفت: این پایگاه در زمینه جذب نیرو، حلقه‌های صالحین، مراسم‌ها ومناسبت ها، راهیان نور و هم مباحث بصیرتی تلاش‌های فراوانی داشته است.
در ادامه نشست «مریم تفکری» نیز بسیجی بودن را یک افتخار دانست و مطالبی در رابطه با وظایف ناب بسیجیان ارائه نمود؛ و بعد از صحبت‌های فرمانده سپاه بافق در رابطه با توسعه فعالیت‌های بسیجیان به سطح مساجد شهرستان، فرمانده بسیج طلاب نیز از زحمات سپاه و نمایندگی، ولی فقیه تشکر نمود.
«سمیه حسینی» در پایان گفت: اگر بسیج طلاب به موفقیت‌هایی دست یافته همگی مرهون حمایت‌های مدیریت حوز و طلاب بسیجی است که در همه زمینه‌ها پشتیبانی نموده اند و همچنین نقش چشمگیر مبلغان راهیان نور را در راستای تحقق اهداف بسیج و حوزه متذکر شد.
در پایان از مبلغان راهیان نور دانش آموزی تجلیل به عمل آمد.
ارسال نظرات