فرماندار بندرعباس:

ورزش در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی نقش موثری دارد

فرماندار بندرعباس از اهمیت نقش ورزش در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی خبرداد وگفت:فراهم نمودن زمینه ورزش در استان یکی از وظایف مهم است.
کد خبر: ۹۰۱۱۳۰۸
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۲

به گزارش خبر گزاری بسیج هرمزگان , به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان بندرعباس، جلسه شورای ورزش همگانی شهرستان به ریاست احمد پویافر فرماندار تشکیل گردید.

احمد پویافر در شروع جلسه ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و اعیاد پیش رو اظهار داشت: ورزش در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی نقش موثری دارد و باید زمینه‌های رشد و توسعه ورزش در شهرستان را فراهم کنیم.

وی در ادامه گفت: روسای هیات‌های ورزشی شهرستان بندرعباس کار سخت ولی ارزشمند را پیش روی دارند خصوصا این که منابع مالی اندک است و درخواست‌ها بسیار که باید برای برون رفت از مشکلات پیش روی باشگاه‌های ورزشی که عملکرد آنان تاثیر مناسبی در کاهش آسیب‌های اجتماعی در بردارد چاره‌اندیشی شود و برای پیشبرد جایگاه ورزش در شهرستان باید برنامه‌ریزی و از امکانات سایر دستگاه‌ها به نحو مطلوب استفاده گردد.

نماینده عالی دولت در شهرستان عنوان کرد: مهم‌ترین عنصر توسعه در کشور انسان سالم است و اگر بخواهیم جامعه‌ای سالم، تندرست و بانشاط داشته باشیم باید ورزش را در بین جوانان تقویت کنیم.

این مقام مسؤول در ادامه تصریح کرد: مدیریت و دانش کافی در توسعه ورزش باعث می‌گردد در انجام برنامه‌های گوناگون ورزشی کمترین آسیب را داشته باشیم.

فرماندار بندرعباس در پایان گفت: شهروندان گرامی در روستاها حق استفاده از تجهیزات ورزشی را دارند و لازم است توجه بیشتری به آنان شود زیرا هستند روستاییانی که در مسابقات استانی،کشوری و بین‌المللی افتخارات قابل قبولی را کسب نموده و می‌شود با تقویت مکان‌های ورزشی در روستاها مجدد این افتخارات تکرار شود.

ارسال نظرات