نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان:

تاکید بر تبیین برکات و آثار انقلاب اسلامی برای جوانان

امام جمعه زنجان با تاکید بر تبیین آثار و برکات انقلاب به قشر جوان جامعه گفت: باید برکات و آثار انقلاب با زبان جوانان و به روش علمی به این قشر تبیین شود.
کد خبر: ۹۰۱۱۴۷۲
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، آیت الله علی خاتمی در جلسه بزرگداشت ارتحال امام راحل با اشاره به برگزاری مراسمات 14 خرداد در امامزاده سید ابراهیم(ع) زنجان اظهارداشت: برگزاری مراسمات 14 و 15 خرداد در مساجد و اعزام مبلغان به مراکز بخش‌ها و روستاها مورد توجه قرار گیرد.

وی با تاکید بر انتقال دستاورد‌های انقلاب به نسل جوان جامعه افزود: دستاورد‌های انقلاب اسلامی امروز باید به نحو احسن به جوانان انتقال یابد و باید با جوانان به زبان آنها صحبت شود.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه ما در برابر جوانان مسئول هستیم تصریح کرد: باید فرهنگ و برکات انقلاب اسلامی برای جوانان انتقال یابد و همه باید در این زمینه تلاش کنند.

وی با اشاره به اینکه دستاورد‌های انقلاب اسلامی باید به روش علمی برای جوانان تبیین شود خاطر نشان کرد: نباید نوع تبیین به صورت نصیحت و موعظه باشد.

خاتمی با تاکید بر برگزاری راهپیمایی روز قدس با شکوه بیشتری در سطح استان زنجان افزود: زنجانیها باید امسال نیز همانند سال‌های گذشته شکوه خود را در کشور نشان دهند.

وی با اشاره به اینکه 15 خرداد سرآغاز انقلاب اسلامی ایران است بیان کرد: برای آزادی کشور باید در برابر استعمارگری و اسبتداد ایستادگی کرد.

امام جمعه زنجان خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی با شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی با استبداد، استعمارگر و دیکتاتوری جنگید و نتیجه آن استقلال نظام اسلامی شد.

 

ارسال نظرات