خبرهای داغ:
روابط عمومی حوزه کوثر ناحیه بهبهان خبر داد:

برگزاری جشن میلاد حضرت علی اکبر(ع) و میلاد امام زمان(عج)

با حضور خواهران پایگاه مقاومت ساره از حوزه کوثر ناحیه بهبهان، جشن میلاد برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۱۱۵۹۱
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهبهان، به مناسبت میلاد شبه پیامبر(ص)، حضرت علی اکبر علیه السلام و آقا امام زمان(عج) جشنی با حضور جمعی از شیفتگان آن حضرت در پایگاه مقاومت بسیج ساره از حوزه مقاومت کوثر ناحیه بهبهان برگزار شد.
در ابتدای این مراسم پس از قرائت قرآن، قرائت دعای وارث و فرج توسط خواهران و مولودی خوانی، به بیان احکام با موضوع نجاسات پرداخته شد و بعد از آن دکتر امانی در خصوص علت غیبت امام زمان(عج) و موانع ظهور ایراد سخن نمودند.
سخنران مراسم به ذکر و تشریح عوامل غیبت پرداخت و گفت: روایتی از حضرت رسول(ص) وجود دارد که نقل شده فرزند امام یازدهم نامش مهدی است و در زمان امام حسن عسکری(ع) مردم واقف به این مسئله بودند و بخاطر این موضوع، خانواده ایشان تحت حفاظت شدید نظامی بود.
دکتر امانی در ادامه گفت: بی لیاقتی مردم یا عدم آمادگی در طول غیبت هست که مردم برخورد نادرستی با بقیه فرستادگان خداوند داشتند لکن خداوند حجت آخر خود را تا زمان آمادگی مردم از نظرها غایب کردند.
ایشان در پایان سخنرانی خود افزودند: حفظ ایمان تا لحظه ظهور فقط به مدد پروردگار ممکن است و در همین رابطه اشاره به دعای غریق داشتند و در ادامه مباحث خود به بیان حکایتی از علامه طباطبایی پرداخت و گفت شرح این حکایت بیانگر برخورد منطقی و متین انسان سازانه امیرالمومنین(ع) با مخالفان خود-که معاویه با تبلیغات منفی زمینه آن را فراهم کرده بود- و برخورد صبورانه حضرت علی علیه السلام در برابر هجوم توهین ها و مخالفت ها باعث هدایت یک جوان مخالف و توهین کننده به حضرت شد و ایشان خدمت امام(ع) عرضه داشت که آقا شما با نیم نگاهی فرزند مرا هدایت فرمودی پس با یک نگاه همه را هدایت کن که حضرت در جواب ایشان فرمودند ما اجازه نداریم ولی در زمان ظهور فرزند ما حضرت مهدی(عج) با یک نگاه همه را هدایت خواهند کرد.
گفتنی است در پایان مراسم مسابقه ای همراه با اهدا جوایز برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها