فرماندار اشکذر:

احساس تکلیف و اهتمام ویژه دستگاه‌ها به مسائل فرهنگی و آسیب‌های اجتماعی

فرماندار اشکذر در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان با تأکید بر اینکه مشکلات اقتصادی نباید ما را از مباحث فرهنگی غافل نماید از دستگاه‌های مسئول خواست تا اهتمام ویژه‌ای نسبت به مسائل فرهنگی و آسیب‌های اجتماعی داشته باشد.
کد خبر: ۹۰۱۱۶۱۱
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۶:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از اشکذر؛ امام‌جمعه اشکذر در نشست شورای فرهنگ عمومی بابیان اینکه اعضای این شورا باید نسبت به شناسایی وضعیت فرهنگی جامعه تسلط کافی داشته باشند اظهار داشت: تنها در صورتی می‌توان تصمیمات صحیح در این زمینه اتخاذ کرد که معرفت و شناخت کافی در بین تصمیم گیران حاصل‌شده باشد.
حجت‌الاسلام «محمدرضا طالبیان» توجه و شناخت کافی از نیاز‌های جوانان به‌ویژه تأثیر و نقش هنر را در پاسخگویی به خواسته‌های این نسل بااهمیت برشمرد و افزود: بهره‌گیری از هنرمندان با صبغه دینی می‌توانند ضمن تأثیر بر افکار وخصائص نوجوانان فرهنگ‌سازی را به دنبال داشته باشد.
وی بابیان اینکه در اسلام نیز بر برنامه‌های مفرح و شادی‌آور تأکید شده است ادامه داد: درصورتی‌که برنامه‌های فرهنگی در چارچوب قانون و رعایت مسائل اسلامی برگزار شود میتواند بسیاری از معضلات و مشکلات اجتماعی را برطرف نماید.
فرماندار اشکذر نیز با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در خصوص مسائل فرهنگی و دغدغه ایشان مبنی بر آگاهی مسئولین از شبیخون فرهنگی دشمن اظهار داشت: مشکلات اقتصادی نباید مردم و مسئولین را از مباحث فرهنگی غافل نماید.
«محمدعلی شاه‌حسینی» با تشریح برخی از اقدامات انجام‌شده فرهنگی طی یک سال گذشته عنوان داشت: این برنامه‌ها با حمایت و همراهی مردم به‌ویژه خیرین انجام‌شده است که این مهم شایسته قدردانی است.
وی بابیان اینکه بسیاری از این برنامه‌ها از طریق صداوسیمای مرکز یزد به‌صورت زنده پخش‌شده است خاطرنشان نمود:کیفیت و مقبولیت برگزاری این جشن‌ها مهم‌ترین دلیل برای انعکاس گسترده و حضور پرشور مردم بوده است.
این مقام مسئول با تأکید بر اینکه دستگاه‌ها باید ضمن اجرای برنامه‌های خود نسبت به مسائل فرهنگی، خلأ‌ها و آسیب‌های اجتماعی به‌ویژه در خصوص جوانان و دانش آموزان اهتمام ویژه داشته باشد اظهار داشت: ضروری فعالیت‌های ایجابی به‌جای اقدامات سلبی مورد تأکید قرار گیرد و تبیین صحیح احکام دین و ارائه مطالب موردپذیرش جوانان می‌تواند به‌عنوان یکی از مؤثرترین راه‌ها برای جلب و جذب حداکثری مورداستفاده قرار گیرد.
ارسال نظرات