تولید در جامعه همراه با عشق و علاقه است

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی افزود: تولید در جامعه ما همراه با عشق و علاقه است و به همین دلیل است مظلوم واقع شده است.
کد خبر: ۹۰۱۱۷۰۹
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، در حالی نشست بررسی مسائل و مشکلات بخش خصوصی در اتاق بازرگانی مازندران برگزار شد که تمامی سخنرانان زمان چهار دقیقه‌ای برای بیان مسائل و مشکلات خود داشتند و حتی  نمایندگان مردم مازندران در مجلس شورای اسلامی هم هر کدام در این مدت زمان باید پاسخگوی مشکلات فراوان فعالان اقتصادی بودند.

سوال اینجاست آیا در این مدت زمان کوتاه و فرصت چند دقیقه‌ای می‌توان مشکلات فراوانی که فعالان اقتصادی دارند را حل کرد!؟

علی اصغر یوسف‌نژاد نخستین سخنران از اعضاء مجمع نمایندگان در این نشست بود و بخش خصوصی، مجلس و دولت را همانند مثلثی تشبیه کرد که باید در کنار یکدیگر اثرگذار باشند.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی افزود: تولید در جامعه ما همراه با عشق و علاقه  است و به همین دلیل است مظلوم واقع شده است.

وی فرمول تولید را اقتصادی عنوان کرد و گفت: تولید فرمول سیاسی ندارد و مسئله اقتصادی با فرمول سیاسی حل نشدنی است.

یوسف‌نژاد با بیان اینکه برای تولید باید از فکر و ایده تا صادرات وقت صرف کرد تا بتوان موفقیت‌هایی به دست آورد، ادامه داد: اگر در تولید محصولات برند نداشته باشیم نباید صحبت از صادرات به میان بیاوریم و چند کانتینر صادرات هیچ‌گاه به معنای صادرات واقعی به حساب نمی‌آید.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اگر ترکیه در صادرات محصولات خود موفق است به این دلیل است تمام قوانین را به نفع صادرات وضع می‌کند.

وی افزود: در کشور ما هزینه تولید بسیار زیاد است و نرخ بهره‌ بالای بانکی قابل قبول برای تولید نیست.

یوسف‌نژاد اضافه کرد: در برنامه ششم توسعه برای بخش کشاورزی موارد مهمی نوشته شد که باید احصاء شود و به زبان اداری درآید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار