در تقارن اردیبهشت با ماه شعبان المعظم نساجی با 6 گل مسیر تهران به شمال را قرمز پوش و مردم مازندران را خوشحال کرد

گرچه برد کم رمق خونه به خونه بابل با تساوی نفت مسجد سلیمان در آخرین بازی فوتبال دسته یک کشور جشن سراسری صعود مازندرانیها به لیگ برتر را خراب کرد، اما پیروزی 6 بر صفر نساجی مازندران در تهران پس از 24 سال مردم فوتبال دوست استان را خوشحال کرد.
کد خبر: ۹۰۱۱۷۳۰
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۰

به گزارش خبرگزاریبسیج مازندران، گرچه برد کم گل خونه به خونه بابل با تساوی نفت مسجد سلیمان در آخرین بازی فوتبال دسته یک کشور جشن سراسری صعود مازندرانیها به لیگ برتر را خراب کرد، اما پیروزی 6 بر صفر نساجی مازندران در تهران پس از 24 سال مردم فوتبال دوست استان را خوشحال کرد.

در تقارن اردیبهشت با ماه شعبان المعظم نساجی با 6 گل مسیر تهران به شمال را قرمز پوش و مردم مازندران را خوشحال کرد.

نیمه نخست دیدار دو تیم راه‌آهن تهران و نساجی مازندران با نتیجه رو بر صفر به پایان رسید و محمد عباس‌زاده هم یک پنالتی را از دست داد.
 

 

بازی با سوت داور بازی در نیمه دوم آغاز شد و نساجی از همان ابتدا بازی را هجومی شروع کرد تا بر تعداد گل‌های زده خود اضافه کنند و این عطش سبب شد تا محمد عباس‌زاده در دقیقه 54 پنالتی از دست رفته را جبران کند و با یک گل دیگر تعداد گل‌های نساجی را به عدد سه برساند.

احسان پیرهادی در دقیقه 73  و 78 گل چهارم و پنجم نساجی را به ثمر رساند تا باز هم امیدها را زنده نگه دارد.

 

با غیرت بازیکنان نساجی و شور هوادارانش، 6 گل به راه‌آهن تهران زدند و بعد از 24 سال راهی  بازی‌های لیگ‌ برتر شدند تا بغض 24 ساله قائم‌شهر به رویایی دست‌یافتنی تبدیل شود.

با این پیروزی هواداران و بازیکنان نساجی امروز در ورزشگاه تختی حماسه آفریدند و مزد تلاش‌های  چندساله خود را گرفتند و در یک کلام گفتند؛ « سلام بر لیگ برتر».

ارسال نظرات
پر بیننده ها