به مناسبت روز جوان برگزار شد؛

تجلیل از سربازان جوان تیپ 44قمربنی هاشم(ع)

همزمان با میلاد با سعادتحضرت علی اکبر (علیه السلام) و روز جوان، مراسم جشن و تجلیل از سربازان نمونه تیپ 44 قمربنی هاشم (علیه السلام) برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۱۱۸۷۰
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ در این مراسم، مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ آقا قمربنی هاشم (علیه السلام) ضمن عرض تبریک به مناسبت میلاد فرخنده حضرت علی اکبر علیه السلام و نامگذاری این روز به عنوان روز جوان  گفت: خوشا به سعادت افرادی که در دوران جوانی و نشاط و شادابی عمرخود الگو و مقتدای آنها کسی همچون حضرت علی اکبر(علیه السلام)  باشد.

حجت الاسلام سید ولی موسوی در ادامه با توصیف و شرح زندگانی حضرت علی اکبر علیه السلام، ایشان را دانشمند جوانی عنوان نمود که در اوان دوران جوانی دارای مقام ارزشمند فهم و بصیرت و تقوا و ولایت مداری شد.

وی گفت: حضرت علی اکبر (علیه السلام) جوانی پرشور و نشاط و لبریز از امید به زندگی بود که مرگ و حلاوت شهادت را قرین با صرف نمودن زندگی در راه حق و حقیقت و آرمانها و ارزشهای دین پیامبر(صلی اله علیه و آله وسلم) می دانست و در این راه پای در لگام اسب عشق و اردات به امام عصرخود نمود و راه احقاق حق مظلوم جانفشانی کرد.

موسوی در ادامه با اشاره به دوران مقدس سربازی، این مرحله را دوران عمل گرایی و تکلیف محوری عنوان و افزود: در طول عمر یک فرد  شاید فرصتهای بسیار کمی وجود داشته باشد تا بتواند خود انسان را به خودش ثابت نماید که آیا می تواند در راه دین و حق مداری گام بردارد و یا خیر؛  ولی در دوران سربازی و خدمت مقدس زیر پرچم ولایت و نظام اسلامی ، این مهم پیش روی هر جوان خواهد بود تا خود را در مسیر مشکلات و سختیها بیازماید و در این راه آبدیده شود.

در پایان این مراسم جشن با اهدای لوح تقدیر و هدیه بصورت نمادین از سربازان نمونه رده های مختلف تیپ 44 قمربنی هاشم علیه السلام تجلیل شد.

ارسال نظرات