مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج بروجرد

دشمن باورهای مردم را هدف گرفته

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج بروجرد گفت: دشمن تلاش دارد تا باورهای مردم را مورد هدف قرار دهد و بانفوذ درزمینه های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی بتواند به اهداف خود برسد.
کد خبر: ۹۰۱۲۰۸۴
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۶

 به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت‌الاسلام علاء دولتشاهی مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج بروجرد امروز در نشست خبری با خبرنگاران که در دفتر نمایندگی وی فقیه سپاه ناحیه بروجرد به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در برگزار شد ضمن اشاره به هفته عقیدتی سیاسی اظهار داشت: حفظ و انتقال اسلام ناب محمدی، پاسخ به کنج اندیشان و صیانت از اسلام و ارزش‌های آن از مهم‌ترین ویژگی‌های شهید مرتضی مطهری است.

 وی یکی از راه‌های نفوذ دشمن را نفوذ در باورها و اعتقادات دانست و افزود: دشمن تلاش دارد تا باورهای مردم را مورد هدف قرار دهد و بانفوذ در زمینه‌های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی بتواند به اهداف خود برسد.
دولتشاهی عنوان کرد:  دشمن برای تغییر باورهای دینی از روش‌های مختلفی استفاده می‌کند و یکی از راه‌های نفوذ دشمن، ایجاد خلل در باورهاست.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج بروجرد تصریح کرد: تحرکات اخیری که به دلیل انجام‌وظیفه نیروی انتظامی رخ داد نشان داد که چه میزان جوسازی برای مقابله با نظام و ارزش‌ها داشتند و در بسیاری از شبکه‌های اجتماعی هجمه‌هایی علیه باورها و اعتقادات مطرح کرد.

وی با اشاره به این‌که توحید یکی از شعارهای ما مسلمانان است افزود: اختلاف و دشمنی دشمنان بر سر اصول دین است و هدفشان ایجاد اختلاف و تفرقه است تا بتوانند به اهداف پلید خود برسند.

 دولتشاهی اضافه کرد: راه رسیدن به قله‌های ترقی و رسیدن به سعادت، قرآن است که همه آنچه برای سعادت انسان در دنیا و آخرت نیاز است در این کتاب آسمانی وجود دارد.

 وی دفاع از حقانیت اسلام را از راه‌های جلوگیری از نفوذ دشمن دانست و گفت: ولایت مداری، دفاع از اسلام و اتحاد مسلمانان سبب می‌شود تا دشمن به اهداف خود نرسد.

 مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج بروجرد اضافه کرد: به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در بروجرد 17 برنامه برگزار می‌شود که دیدار با خانواده معظم شهدا، دیدار با امام‌جمعه، غبارروبی گلزار شهدا، تجلیل از مربیان عقیدتی سیاسی، برگزاری مسابقات ورزشی، محفل انس با قرآن، برپایی نمایشگاه کتاب، مسابقه وبلاگ نویسی از مهم‌ترین برنامه‌هایی هستند که در هفته عقیدتی اجرا می‌شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات