فرد مفقودشده در اشترنکوه پیدا شد

در ساعت چهار عصر امروز طی گزارشی از سویی معاونت امداد نجات جمعیت هلال‌احمر استان لرستان مبنی بر مفقودی یک گردشگر از اهالی دورود در منطقه‌ی پاتاق اشترانکوه بود که عصر همین روز پیدا شد.
کد خبر: ۹۰۱۲۰۸۵
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، در ساعت چهار عصر امروز طی گزارشی از سویی معاونت امداد نجات جمعیت هلال‌احمر استان لرستان مبنی بر مفقودی یک گردشگر از اهالی دورود در منطقه‌ی پاتاق اشترانکوه که در پی گزارش از سویی مراجع زیر ربط دو تیم امداد نجات چهارنفره به همراه مسئول امداد و نجات عازم منطقه پاتاق اشترانکوه جهت امداد و نجات اعزام شد.
با توجه به فاصله زیاد محل حادثه از خودروهای کمک دار جهت انتقال امدادگران به منطقه و با توجه به جاده کوهستانی خطرناک منطقه و با توجه به بارندگی شب گذشته که خود باعث خطرناک‌تر شدن این جاده شده بود استفاده شد.
 دو گردشگران بودند که یکی از آن‌ها پس از فاصله گرفتن از نفر جلویی خود در ارتفاعات اشترانکوه مفقود شد.
خوشبختانه با سرعت عمل بسیار عالی رأس ساعت ۱۷: ۵۰ دقیقه فرد مفقودی که همراه چند نفر از نیروهای بومی منطقه که او را در ارتفاعات دیده بودند پیداشده و تیم امداد پس از بررسی وضعیت فرد مذکور و مناسب بودن حال ایشان پایان عملیات را اعلام نمودند.
 تیم امداد و نجات کوهستان هلال‌احمر ازنا متشکل از محمد هموله مسئول امداد و نجات شاهین جانبزرگی، مصطفی خلیلی، علی جانبزرگی، رشید جانبزرگی، وحید جانبزرگی، محمد عبدالوند، میرزا کبیری و با تشکر از جمعی از اهالی روستای دربند بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار