با حضور خانواده شهید؛

«حلمای حرم» رونمایی شد

کتاب "حلمای حرم" عنوان کتابی است به قلم مهدی گودرزی که در 33 بخش کوتاه، شهید میثم نجفی را از کودکی تا شهادت، از زبان همسر و مادرش روایت می‌کند و از سوی انتشارات تقدیر روانه بازار شد.
کد خبر: ۹۰۱۲۰۸۶
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۶

کتاب "حلمای حرم" عصر امروز و همزمان با ایام مبارک اعیاد شعبانیه با حضور خانواده معظم شهدا و پدر شهید مدافع حرم میثم نجفی در حوزه مقاومت بسیج 2 خندق شهرستان قرچک رونمایی شد.
حلمای حرم عنوان کتابی است که در 33 بخش کوتاه، شهید میثم نجفی را از کودکی تا شهادت، از زبان همسر و مادرش روایت می‌کند.
حلمای حرم به قلم مهدی گودرزی با شمارگان یک‌هزار نسخه در 72 صفحه، به بهای 6500 تومان و در قطع رقعی از سوی انتشارات تقدیر به بازار عرضه شده است.
این کتاب یک جلد از مجموعه "یک بغل گل سرخ" است که شامل گفت‌وگو با مادر و همسر شهید است و سرگذشت و زندگی شهید نجفی را توصیف می‌کند.
یک بغل گل سرخ تلاش دارد تا با به تصویر کشیدن نقش مادران و همسران شهدای دفاع از حریم آل‌الله(علیهم السلام) و جهان اسلام و نگاه تربیتی و اخلاقی به زندگی شخصی و اجتماعی شهدا را از پنجره خانواده داشته باشد و کوششی برای شناخت سبک زندگی متعالی در عصر حاضر است.
این مجموعه شرح ساده و بی آلایشی از زندگی شهدای مدافع حرم است که مطالب خانوادگی و شخصی شهدا را فارغ از پرداختن به شرح فعالیت های نظامی مورد بررسی قرار می دهد و در واقع پنجره ای است رو به شهدا از منظر خانواده به منظور الگو سازی برای مخاطبین، مخصوصا نسل جوان و نوجوان.
در این مجموعه علاوه بر حلمای حرم تاکنون هفت عنوان از این کتاب‌ها با نام‌های «سردار مهربانی‌ها» ، «سید ابراهیم» ، «بابای آسمانی» ، «ملاقات ملکوت»، «مسافر غربت»، «عطر شهادت» و «آخرین زیارت» منتشر شده است.
در بخشی از این کتاب از زبان همسر شهید نجفی می‌خوانیم: "میثم مدافع حرم حضرت زینب(س) شد و حلما باید سال های سال بدون پدر صبر و حلم پیشه کند، سال 61 هجری حضرت اباعبدالله(ع) شهید خاندان و حرم آل الله شد و حضرت زینب(س) صبور و حلمای حرم و حالا بعد 1300 سال، میثم مدافع حرم شده، من و دخترم باید سال ها حلمای حرم باشیم."
علاقه مندان برای خرید این کتاب به مجتمع فرهنگی شهدای ابوذر مراجعه کنند و یا با شماره تلفن: 02166400510 تماس بگیرند.
گفتنی است شهید میثم نجفی اولین شهید مدافع حرم از شهرستان قرچک است که در آذر ماه سال 1394 در بیست و شش سالگی و در حالی که 17 روز بعد از لبیک گفتن به دعوت حق فرزندش دیده به جهان گشود، در منطقه حلب سوریه به شهادت رسید.

ارسال نظرات